„Vytauto“ reklama užsienyje sulaukė stulbinamos sėkmės (Video)  (34)

Iš kompiuterio į kompiuterį persiunčiamą šmaikščią mineralinio vandens „Vytautas“ reklamą peržiūrėjo daugiau kaip 1,4 mln. interneto vartotojų visame pasaulyje. Gamintojo atstovų teigimu, tiek paspaudimų Lietuvoje dar nebuvo pritraukęs jokio prekės ženklo virusinis klipas. Tiesa, yra nuomonių, jog pradinė klipo idėja pasiskolinta iš kitų kūrėjų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Studentų sukurtas ir anglų kalba įgarsintas klipas per 7 dienas po išplatinimo sulaukė daugiau kaip 1 mln. svetainės „YouTube“ lankytojų peržiūrų. Šiuo metu peržiūrų jau yra daugiau nei 1,4 mln. Klipą aprašė kai kurios populiarios svetainės ir tinklaraščiai.

„Kad pasaulis kalba apie „Vytautą“, sužinojome iš savo verslo partnerių kitą dieną po filmuko pasirodymo“, – teigė Robertas Šnaras, bendrovės „Birštono mineraliniai vandenys“ komercijos direktorius. Jis teigė, kad dabar bendrovė bandys pasinaudoti gerokai padidėjusiu dėmesiu. Juokingas „Vytauto“ reklaminis filmas taip pat tapo pavyzdžiu, kaip lietuviškas prekės ženklas gali skintis kelią į užsienio rinkas.

Beje, „Vytauto“ reklamos kampaniją inicijavo ne pati bendrovė, o gerą humoro jausmą turintys studentai, sukūrę ją seminarui universitete. Na, o patį vaizdo klipą – anglišką jo versiją – galite peržiūrėti žemiau:


Šio klipo idėjos kritikai teigia, jog sumanymas nėra originalus tuo, kad pirmieji panašiu siužetu pasinaudojo energetinio gėrimo „Powerthirst“ reklamos kūrėjai. Nuspręsti, kiek šios reklamos panašios, galite peržiūrėję žemiau esantį video, kuris per ketverius metus sulaukė taip pat įspūdingo skaičiaus peržiūrų – reklaminis klipas peržiūrėtas 25 milijonus kartų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Ekonomika.lt
Ekonomika.lt
(2)
(3)
(-1)

Komentarai (34)