Esate automobilio pastatymo sudėtingiausiose vietose meistras? Ko gero, pasaulyje rimtų iššūkių vis vien rastumėte. Kaip tik šią idėją eksploatuoja „Volkswagen“ padalinys Australijoje, originaliai pradėjęs reklamuoti automatinio automobilių statymo sistemą.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
„Volkswagen Australia“ vykdo spausdintinės stendinės reklamos kampaniją, pavadintą „Nightmare Parks“, kas pažodžiui išvertus skambėtų panašiai į „košmariškos automobilių statymo vietos“. Stenduose rodomos daugeliui puikiai suprantamos situacijos, kuriose net patyrusiam vairuotojui kažin ar kiltų noro statytis automobilį – pavyzdžiui, vieta tarp sustatytų baikerių motociklų ir policijos automobilio, arba tarp domkratu pakeltos mašinos ir stiklą vežančio sunkvežimio. Gamintojo potekstė teigia, jog elektroninė automobilio pastatymo (angl. park assist) technologija tokius iššūkius įveiktų be problemų, nors realybėje tokių situacijų (ypač be alternatyvų) vargu ar pasitaiko. Na, o savo sugebėjimus pastatyti automobilį įvertinkite pažiūrėję visas tris iliustracijas. „Nightmare Parks“ kūrybinio sprendimo autorė – kompanija „DDB Sydney“.