Skaitmeninis galinio vaizdo veidrodėlis: iš automobilių sporto – į serijinę gamybą
(9)
„Audi“ inžinieriai nusprendė padaryti sportinių automobilių vairavimą šiek tiek patogesnį ir saugesnį, o serijinės gamybos „R8 e-tron“ modelyje įrengti vieną iš pirmųjų skaitmeninių galinio vaizdo veidrodėlių.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
Kaip ir bolidai, kurie šiais metais dominavo 24 val. Le Mano lenktynėse, keliams skirtas modelis neturės galinio stiklo, todėl tokia naujovė nėra tik vokiečių siūlomas papildomas žaisliukas.
Kaip ir R18 bolide naudojama sistema, „civilinis“ jos analogas yra visai nesudėtingas – gale, ties stogo briauna įrengta nedidelė vaizdo kamera fiksuos viską, kas vyks už automobilio, o duomenis perduos nedideliam 7,7 colių įstrižainės „aktyviosios organinių šviesos diodų matricos“ ekranui. Vokiečių rinkodaros specialistų apibrėžimą išvertus į žmonių kalbą, tai reikštų tiesiog gero kontrasto ekraną, įrengtą ten kur paprastai būna galinio vaizdo veidrodėlis.
„Audi“ žada fantastišką vaizdo kokybę, taip pat ir galimybę pritemdyti arba visai išjungti ekraną bet kuriuo metu. Vokiečių kompanija investuoja papildomas lėšas į „veidrodėlį“ siekdama jį panaudoti papildomos informacijos pateikimui.