AMD paliko du svarbūs grafinių sprendimų specialistai
(0)
Jau esame minėję, jog ekspertai sieja AMD procesorių atgimimo viltis su 2013 m. pasirodysiančią "Steamroller" architektūra, kuri pakeis "Piledriver" kartos produktus. Tačiau nereikia pamiršti, jog sprendimų potencialą apsprendžia ne technikos matmenys, ne pavadinimai, o inžinieriai, kurie ir kuria šias technologijas.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
Paskutiniu metu galėjome stebėti, kaip AMD palieka tikrai svarbūs techniniai specialistai, tačiau kompanijai šiek tiek pavyko sušvelninti netektis, persiviliojus iš kampanijos "Apple" čia jau dirbusį ekspertą Jim Keller, kuri portalas "Bright Side Of News" nesikuklindamas vadina geriausiu pasaulyje mikroprocesorių architektūrų specialistu. Vis tik AMD gerbėjų džiūgavimai tęsėsi neilgai: apie savo atsistatydinimą pranešė Anand Mandapati ir David Wang.
Pirmasis iš jų – Anand Mandapati – tiesiogiai dalyvavo, kuriant grafinius sprendimus, skirtus žaidimų konsolėms. Jo komanda buvo atsakinga už grafinį procesorių "ATI Flipper" (Nintendo GameCube), "ATI Hollywood" (Wii), "ATI Xenos" (Microsoft Xbox 360). Tikėtina, jog inžinierius taip pat baigė darbus ir prie būsimų žaidimų konsolėms skirtų GPU ("Nintendo" jau patvirtino šią informaciją, kalbėdama apie "Wii U", tuo tarpu apie "Xbox" ir "Playstation" sklando tik gandai).
David Wang užėmė viceprezidento postą ir buvo atsakingas už viename kristale telpančias sistemas (CPU, GPU ir APU, skirtus konsolėms, stacionariems ir nešiojamiems kompiuteriams, serveriams ir darbo stotims). Kaip ir jo kolega A. Mandapati, D. Wang taip pat dirbo su "Nintendo" konsolėms skirtais grafiniais sprendimais, daugiau nei dešimt metų atidavė kompanijai "ATI Technologies", o vėliau – AMD.