Brangiausia Vilniaus duobė: automobilio remontas kainuos 17 tūkst. Lt (2)
Šiemet per tris su puse mėnesio duobėse apgadinusių savo automobilius vairuotojų skaičius jau pasiekė 300 vien tarp draudimo bendrovės „Lietuvos draudimas“ klientų. Tai yra net 60 proc. daugiau žalų dėl duobių nei bendrovė jų užregistravo pernai tuo pat laikotarpiu. Šiemet „brangiausia duobė“ sugadino automobilį taip, kad jo remontas kainuos 17 tūkst. Lt.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Lietuvos draudimas“ praneša, kad vidutinė bendrovės atlyginta žala dėl apgadinimo duobėtose gatvėse šiemet siekia 1350 litų ir yra 25 proc. mažesnė nei pernai.
Šiemet „brangiausia duobe“ galima tituluoti duobę Vilniuje, Jasinskio gatvėje. Pataikius į ją automobilio VW vairuotojas prakirto karterį, apgadino automobilio dugną, o jo remontas kainuos beveik 17 tūkstančių litų.
Beveik 10 tūkstančių litų draudikai atlygins automobilio „Bentley“ vairuotojui, kuris du šio automobilio ratus sugadino Ukrainoje, Kijevo mieste. Trečioje vietoje pagal tokias žalas šiemet – „Alfa Romeo“, nukentėjęs Vilniuje, Motorų gatvėje, pataikęs į duobę sugadino ratus. 2012 metais per tą patį laikotarpį „brangiausia“ duobė fiksuota Kaune, Noreikiškėse, automobilio BMW X6 remontas kainavo daugiau nei 11 tūkstančių litų.
„Peržiūrėjome labiausiai duobėse apgadintų automobilių dešimtuką: tiek šiemet, tiek pernai metais po 5 didžiausius apgadinimus mūsų klientai patyrė Kauno gatvėse, Vilniuje nukentėjo po 3 kartus. Šiemet registravome 2 žalas, viršijančias 5000 litų, kai automobiliai duobėse nukentėjo Ukrainos sostinės gatvėse“, - sako „Lietuvos draudimo“ Transporto žalų skyriaus vadovas Marijus Raliūga.
„Šiemet nuostoliams dėl duobių atlyginti rezervavome, kaip ir prognozuota, 400 tūkstančių litų. Tačiau nors pinigine išraiška nuostoliai dėl duobių panašūs kaip 2012 metais, šiemet registruojame daugiau smulkesnių pažeidimų. Tai rodo ir ženkliai sumažėjusi vidutinė žala – ji mažesnė ir palyginus su 2012, ir su 2011 metais“, - sako M. Raliūga.
Įvažiavus į kelyje atsivėrusias duobes, dažniausiai apgadinamos automobilio padangos, ratlankiai. Kartais duobės pasitaiko tokios, kad sugadinamos iš karto kelios ar net visos padangos, nukenčia automobilio dugnas. Pasitaiko, kad pažeidžiama automobilio važiuoklė. Žemų, prabangių, sportinių automobilių žalos yra ir dažnesnės, ir didesnės, nes tokiems automobiliams net ir mažesnė duobė atneša didesnius nuostolius.
Draudikai nuostolius, patirtus įvažiavus į duobę atlygina tiems klientams, kurie yra apdraudę savo automobilius kasko draudimu. Jei vairuotojas nėra apsidraudęs kasko draudimu (o tik privalomuoju civilinės atsakomybės) – jis gali reikalauti žalos atlyginimo iš kelio valdytojo teisminio proceso būdu.
Šiemet „brangiausia duobe“ galima tituluoti duobę Vilniuje, Jasinskio gatvėje. Pataikius į ją automobilio VW vairuotojas prakirto karterį, apgadino automobilio dugną, o jo remontas kainuos beveik 17 tūkstančių litų.
Beveik 10 tūkstančių litų draudikai atlygins automobilio „Bentley“ vairuotojui, kuris du šio automobilio ratus sugadino Ukrainoje, Kijevo mieste. Trečioje vietoje pagal tokias žalas šiemet – „Alfa Romeo“, nukentėjęs Vilniuje, Motorų gatvėje, pataikęs į duobę sugadino ratus. 2012 metais per tą patį laikotarpį „brangiausia“ duobė fiksuota Kaune, Noreikiškėse, automobilio BMW X6 remontas kainavo daugiau nei 11 tūkstančių litų.
„Peržiūrėjome labiausiai duobėse apgadintų automobilių dešimtuką: tiek šiemet, tiek pernai metais po 5 didžiausius apgadinimus mūsų klientai patyrė Kauno gatvėse, Vilniuje nukentėjo po 3 kartus. Šiemet registravome 2 žalas, viršijančias 5000 litų, kai automobiliai duobėse nukentėjo Ukrainos sostinės gatvėse“, - sako „Lietuvos draudimo“ Transporto žalų skyriaus vadovas Marijus Raliūga.
„Šiemet nuostoliams dėl duobių atlyginti rezervavome, kaip ir prognozuota, 400 tūkstančių litų. Tačiau nors pinigine išraiška nuostoliai dėl duobių panašūs kaip 2012 metais, šiemet registruojame daugiau smulkesnių pažeidimų. Tai rodo ir ženkliai sumažėjusi vidutinė žala – ji mažesnė ir palyginus su 2012, ir su 2011 metais“, - sako M. Raliūga.
Įvažiavus į kelyje atsivėrusias duobes, dažniausiai apgadinamos automobilio padangos, ratlankiai. Kartais duobės pasitaiko tokios, kad sugadinamos iš karto kelios ar net visos padangos, nukenčia automobilio dugnas. Pasitaiko, kad pažeidžiama automobilio važiuoklė. Žemų, prabangių, sportinių automobilių žalos yra ir dažnesnės, ir didesnės, nes tokiems automobiliams net ir mažesnė duobė atneša didesnius nuostolius.
Draudikai nuostolius, patirtus įvažiavus į duobę atlygina tiems klientams, kurie yra apdraudę savo automobilius kasko draudimu. Jei vairuotojas nėra apsidraudęs kasko draudimu (o tik privalomuoju civilinės atsakomybės) – jis gali reikalauti žalos atlyginimo iš kelio valdytojo teisminio proceso būdu.
(13)
(0)
(0)