Vietoj įprastinės žaidimo reklamos - animaciniai filmai Pūnų karo tema (Video) (3)
Strateginių žaidimų mėgėjams puikiai pažįstamos „Total War“ serijos kūrėjai „The Creative Assembly“, prieš išleisdami į pasaulį savo naujausią kūrinį „Total War: Rome II“, pasielgė kaip tikrų tikriausi strategai – ir jų sprendimas, panašu, buvo protingas ir naudingas (ne tik žaidimo finansinių rezultatų prasme).
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Išsidėliojus reklamos planą ir biudžetą, paaiškėjo, kad kūrėjams lieka šioks toks likutis – už jį buvo galima užsisakyti keletą papildomų reklaminių skydelių įvairiuose populiariuose tinklalapiuose. Tačiau buvo nuspręsta kiek kitaip – atiduoti šiuos pinigus videožurnalo apie žaidimus kūrėjams, kad šie susuktų kokių nors įdomių filmukų seriją. Ne apie žaidimą, ne apie kūrėjų studiją. Tiesiog apie istoriją – savo nuožiūra. Ir netgi nepateikė reikalavimo šiuose filmuose minėti žaidimo ar jo kūrėjų.
Kolektyvas „Extra Credits“, rengiantis kassavaitinius videožurnalus apie žaidimus ir žaidimų pramonę, gavęs tokį pasiūlymą pasielgė labai kilniai – jie ne tik (ne kartą) paminėjo kam reikėtų dėkoti už puikią istorijos pamoką, bet ir antrojo Pūnų karo temą išdėstė gerokai įdomiau, nei galima būtų tikėtis iš bet kokio istorijos vadovėlio.
Vienintelis šių filmukų trūkumas – juose istorija dėstoma anglų kalba. Bet už tai labai vaizdžiai ir puikiai iliustruotai.