PC ar žaidimų konsolės? Valve visomis rankomis už PC  (19)

Ginčai apie PC galimybes išlikti žaidimų platforma yra vieni karščiausių, su jai gali lenktyniauti nebent įvairūs politiniai debatai. Kaip sakoma, tiesa gimsta būtent ginčuose, o PC, kaip apie žaidimų platformos gyvybingumą, galima drąsiai sakyti: pacientas labiau gyvas, nei miręs.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Panašios nuomonės laikosi projekto „Kerbal Space Program“ autorius Felipe Falange. Tiesa, jo manymu, dėl savo gyvybingumo pacientas daugiausia turėtų dėkoti kompanijai Valve.

„Valve, mano manymu, vienasmeniškai bando populiarinti PC, kaip žaidimų platformos, naudojimą. Vaikinai iš Belvju išaugino tikrą PC gerbėjų kultą, ir tai nuostabu. Jei Valve staiga dingtų, PC kaip žaidimų platformos likimas pasidengs nežinomybės pelenais, arba, galbūt, bus labai graudu“, – teigė Felipe Falange, duodamas interviu leidiniui PC Gamer.

Turbūt Valve yra viena iš nedaugelio kompanijų, kurios supranta, kad PC platforma žaidimams bus tinkama dar labai ilgai. Statistika rodo, kad tarnybą Steam kasdien lanko dešimtys milijonų žmonių, o vienu metu dalyvaujančių vartotojų skaičius niekada nenusileidžia žemiau 4,6 mln. lygio.

Populiariausiu Steam žaidimu šiuo metu (ir, matyt, ilgam) yra DOTA 2, už jos nugarų liko Left 4 Dead 2, taip pat tokie garsūs projektai, kaip Team Fortress 2, Counter-Strike: Global Offensive, Football Manager 2014 ir The Elder Scrolls V: Skyrim. Dešimtuką užbaigia legendinį šaudyklė Counter-Strike: Source.

Neseniai Valve išsiuntinėjo pirmuosius Steam Machine pavyzdžius Beta-testuotojams. Esminė šių „konsolių“ ypatybė – tai yra į įprasti žaidybiniai kompiuteriai, įsprausti į kompaktišką korpusą ir dirbantys su specialia operacine sistema. Žodžiu, Valve nėra vienintelė kompanija, kuriai PC yra tikrų tikriausia žaidimų platforma.

Kompanijos Blizzard Entertainment vadovybė taip pat vadina PC savo pagrindine platforma. Nepaisant populiaraus teiginio, kad, neva, PC žaidimų pardavimai visuomet mažesni, nei konsolių, Blizzard žaidimai visuomet išplatinami milijoniniais tiražais. Taigi kitoms studijoms galbūt labiau reikėtų siekti kokybės, o ne kaltinti dėl visko piratus ar dar kokias nors nepalankias aplinkybes?

FACEIT.LT – IT Naujienos

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Faceit.lt
(8)
(0)
(0)

Komentarai (19)