Titanfall kūrėjai paaiškino, kodėl apribojo maksimalų žaidėjų kiekį (Video) (0)
Neseniai studijos Respawn Entertainment vadovas Vince Zampella patvirtino, jog Titanfall žaidėjų kiekis „multiplayer“ režime neviršys dvylikos. Daugelį žaidėjų tai privertė sunerimti, jog kautynės bus nepakankamai efektingos.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Šiuos būgštavimus nusprendė išsklaidyti žaidimo vyriausiasis dizaineris Justin Hendry.
Jo teigimu, žaidėjų kiekio didinimas ne visuomet žaidimo procesą paverčia įspūdingu ir efektingu, kalbant apie vizualinę kovų pusę. Titanfall pasižymi labai sudėtingu lygių dizainu – čia vartotojus priešai atakuoti praktiškai iš įvairiausių pusių. Jei dalyvių skaičius būtų didesnis, herojai nuolat sunaikintų vienas kitą dar prieš jiems supratus, kas vyksta.
Be viso kito, kautynėse dalyvaus nemažai žaidimo dirbtinio intelekto valdomų robotų (NPC), o žaidėjai galės reguliariai išsikviesti Titanus, kurie taip pat galės veikti savarankiškai. Justin Hendry pažymėjo, jog kartu su NPC ir gigantiškai robotais iš viso žemėlapyje galės būti apie 50 karių.
Kūrėjų teigimu, dabartinis formatas „6 prieš 6“ yra optimalus variantas. Jis leis žaidėjams iš tikrųjų „pajusti save dideliais“, o taip pat skirti daugiau dėmesio darbui komandoje.
Priminsime, kad Titanfall debiutas prekyboje numatytas 2014 m. pavasarį, bus palaikomos platformos PC, Xbox One ir Xbox 360.