Viskas, kas turi pradžią, turi ir pabaigą: StarCraft siužetinės linijos istorija pasiekė finišo tiesiąją (Video)  (6)

Kiek reikia metų, kad būtų galima užbaigti žaidimo siužetinės linijos istoriją? Kompanija Blizzard mano, kad tam užtenka maždaug 17-18 metų. Būtent tiek laiko praėjo nuo pirmosios StarCraft dalies pasirodymo.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Praėjusiais metais anonsuotas papildymas StarCraft II: Legacy of the Void, kurio uždaras Beta testavimas prasideda kovo 31 d., toliau tęs pasakojimą, nutrūkusį po papildymo Heart of the Swarm debiuto, tačiau kartu taps paskutiniu istorijos tašku.

Tačiau nežiūrint į tai, kad žaidimo siužetas sulauks logiškos pabaigos, pati StarCraft visata ir toliau gyvuos, o galbūt netgi plėsis. Apie tai Blizzard atstovai prasitarė portalo IGN žurnalistams.

Priminsime, kad savarankiškas papildymas StarCraft II: Legacy of the Void susikoncentruos ties protosų rase ir jos hierarchu. Protosams teks atsikariauti savo gimtąją planetą, o vėliau, surinkus visas jėgas, leistis ieškoti Blogio.

Žaidimo, tikėtina, laukia gana ilgas Beta testavimas, tačiau iš karto po to turėtume sulaukti oficialios debiuto datos paskelbimo.

FACEIT.LT – IT Naujienos

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Faceit.lt
(16)
(3)
(13)

Komentarai (6)

Susijusios žymos: