Policija įspėja: nesinaudokite „Facebook“ emocijų ikonomis (5)
Belgijos policija perspėjo savo gyventojus verčiau nesinaudoti „Facebook“ pristatytomis emocijų ikonomis.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Vasarį „Facebook“ pristatė šešis naujus būdus reaguoti į žmogaus įrašą socialiniame tinkle – vietoje „Dislike“ („Nepatinka“) ikonos „Facebook“ pasiūlė naudoti tokias emocijas kaip „Love“ („Myliu“), „Hate“ („Nekenčiu“) ir pan.
Tačiau belgų policija, besirūpinanti savo šalies gyventojų gerove, tvirtina, kad taip socialinio tinklo valdytojai renka informaciją apie vartotojus ir, remdamiesi ja, ieško geriausio būdo, kaip paveikti savo vartotojus. Būtent dėl to policija ragina nesinaudoti emocijų ikonomis ir taip saugoti savo privatumą.
„Ikonos padeda ne tik išreikšti savo jausmus, jos taip pat padeda „Facebookui“ įvertinti, kiek efektyvios yra reklamos socialiniame tinkle“, – teigiama belgų policijos profilyje „Facebook“.
Policijos teigimu, socialinis tinklas pagal žmogaus reiškiamas emocijas turi galimybę nustatyti jo nuotaiką, taigi ir rasti tinkamiausią laiką reklamai parodyti.
„Ikonų skaičius nėra beribis – jos yra šešios. Taip „Facebook“ skatina lengviau reikšti mintis, o algoritmai, skaičiuojantys ir įvertinantys emocijas, dirba lengviau.
Pelės paspaudimu jūs leidžiate „Facebookui“ sužinoti, kas jums padeda jaustis laimingiems. Tai taip pat padeda rasti tinkamiausią vietą jūsų profilyje ir palankiausią laiką reklamai parodyti“, – aiškino policija.