„Nissan“ visiems degalinėje apsilankiusiems vairuotojams nemokamai užpils degalų: tai ne šiaip kvailystė, o gudrus rinkodaros triukas  (1)

„Nissan“ rinkodaros specialistai „Leaf“ reklamai JAV parengė netikėtą kampaniją. Amerikiečiai su naujos kartos elektromobiliu bus supažindinami ten, kur jį išvysti turbūt tikisi mažiausiai – degalinėse.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Japonų gamintojas ketina įsikurti šiaurės rytuose ir centrinėje šalies dalyje esančiose valstijose, o kaip viena iš reklaminės akcijos priemonių žmonėms nemokamai bus pilami degalai.

Kaip skelbia autoblog.com, „Nissan“ ketina tiesiog užimti degalinės erdvę ir visiems jose apsilankiusiems vairuotojams nemokamai užpilti degalų. Tuo pat metu matomiausioje vietose bus demonstruojamas „Leaf“ elektromobilis.

Koncerno atstovai sako, kad ši kampanija turi ir konkrečią idėją – žmonėms bus bandoma parodyti, koks būtų jausmas, jei nereikėtų mokėti už degalus.

Šią privilegiją turi visi elektromobilių vairuotojai. Masyvių visureigių, mikroautobusų ir kitų didelėmis degalų sąnaudomis išsiskiriančių transporto priemonių savininkams tokia mintis turėtų atrodyti viliojanti ir gali paskatinti įsigyti „Leaf“.

Taip pat ši akcija paskatins vartotojus sekti „Nissan“ naujienas socialiniuose tinkluose, nes tik čia bus skelbiama kuriose Masačiusetso, Merilando, Niujorko, Konektikuto ir Naujojo Džersio valstijų degalinėse lankysis gamintojo atstovai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(18)
(2)
(16)

Komentarai (1)