Bepilotis sunkvežimis pervažiavo JAV nuo pakrantės iki pakrantės (Video) ()
JAV startuolis Embark išbandė nuosavą antro autonomiškumo lygio bepiločio sunkvežimio versiją, nuvažiuodamas nuo vienos JAV pakrantės iki kitos. Automobilis autonominiu režimu įveikė 3900km nuo Los Angelo Kalifornijoje iki Jacksonvillio Floridoje.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Bepiločių automobilių autonomiškumas skirstomas į šešis lygis: nuliniame lygyje mašiną valdo vien vairuotojas, o penktame – automobilis juda visiškai savarankiškai, be kokio nors įsikišimo. Antrame autonomiškumo lygyje vairuotojas neilgam ir tiesiose kelio atkarpose gali patraukti rankas nuo vairo.
Firmos Embark bepilotis sunkvežimis pagamintas balninio vilkiko Peterbilt Model 579 pagrindu. Vykstant bandymams, už automobilio vairo nuolat buvo bandytojas, perimdavęs valdymą intensyvesnio eismo ruožuose ar sudėtingesnėse sankryžose.
Visą 3900 km kelią bepilotis sunkvežimis įveikė per penkias paras. Jis tiek užtruko, nes turėjo ilsėtis vairuotojas-bandytojas. Embark tikisi gauti leidimą bepilotį sunkvežimį išbandyti visiškai autonominiu režimu; tada mašina kelią iš Los Andželo iki Džeksonvilio turėtų įveikti per porą dienų.
Šiais metais Vokietijos kompanija Daimler ketina išbandyti bepilotę sunkvežimių koloną, kuri autonominiu režimu važiuos Oregono ir Nevados valstijų bendrojo naudojimo keliais. Kompanija jau gavo bepiločių sunkvežimių bandymo leidimą iš Oregono valstijos Transporto departamento.
Bandymuose bus naudojami du Freightliner New Cascadia sunkvežimiai, aprūpinti bepilotėmis sistemomis. Jie keisis vienas su kitu duomenimis Wi-Fi pagrindu sukurtame v2v (vehicle-to-vehicle, automobilis automobiliui) tinkle.
V. Syčev
nplus1.ru