Naujasis „Audi A6“ su 340 AG varikliu turės rekordinį kiekį ekranų ir labai įdomią hibridinę technologiją: važiuojant nuo 55 iki 160 km/val. greičiu, variklį bus galima išjungti (Video)  (2)

„Audi“ Ženevos automobilių parodoje pristatė naują kostiumą verslininkams – naujos kartos sedaną A6.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Klasikinių formų automobilis iš išorės neatrodo itin išskirtinis. Kaip ir įprasta „Audi“, naujasis A6 paveldėjo dizainą iš A8 bei kitų šio ženklo automobilių. Į akis krinta tik priekinėse grotelėse įmontuoti didžiuliai sensoriai, kurie išduoda tai, kad įdomiausios naujovės slypi automobilio viduje.

Tapo hibridais

Visi naujieji „Audi A6“ turės įdomią hibridinę technologiją. Naujojo modelio starteris-generatorius veikia kartu su ličio-jonų akumuliatoriumi.

Dėl šios sistemos variklis gali būti trumpam išjungiamas važiuojant nuo 55 iki 160 km/val. greičiu, taip pat „start-stop“ sistema įsijungia, kai greitis sumažėja iki 22 km/val. Dėl to geriau išnaudojamas automobilio pagreitis ir, anot gamintojo, realiomis važiavimo sąlygomis ši sistema gali padėti sutaupyti iki 0,7 l/100 km.

Pirmieji „Audi A6“ Europoje bus gaminami su itin galingais varikliais.

Benzininis 3.0 TFSI V6 turbobenzininis motoras pasiekia 250 kW (340 AG) ir 500 Nm ir nuo 0 iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti vos per 5,1 sekundės. Maksimalus šio automobilio greitis yra apribotas elektronikos ties 250 km/val.

3.0 TDI turbodyzelinis motoras pasiekia 210 kW (286 AG) ir 620 Nm sukimo momentą.

Dar vieną naują technologiją inžinieriai įdiegė važiuoklėje – dinaminė visų vairuojamųjų ratų sistema važiuojant mažu greičiu leidžia apsisukti mažesnėje vietoje, o padidinus greitį pagerina automobilio valdymą.

Naujajam A6 siūlomi trijų skirtingų lygių priekiniai žibintai. Pažangiausi yra „HD Matrix LED“ žibintai, išsiskiriantys penkiomis horizontaliomis dienos šviesų juostomis, virš kurių yra pagrindinių šviesų moduliai.

Pasirinktinai galima užsisakyti vientisos horizontalios juostos galinius žibintus, turinčius devynis segmentus, tarp kurių įsižiebia stabdžių šviesos.

Viduje – didelė naujiena

Dar viena labai įdomi technologija – multimedijos kompiuteris „MMI navigation plus“. Naujasis A6 tapo bene labiausiai ekranais aprūpintu modeliu.

Vairuotojas prieš akis čia turi ne tik kituose „Audi" modeliuose jau matytą ekraną prietaisų skydelyje, bet ir du didelius ekranus centrinėje konsolėje. Taip vienu metu galima naudotis keliomis funkcijomis, pvz, rinktis muziką neuždengiant navigacijos.

Naujoji navigacija turi savarankiško mokymosi funkciją, kuri remiasi vairuotojo naudojamais maršrutais, siūlydama pažangius paieškos rezultatus.

Maršrutas pateikiamas realiu laiku HERE paslaugų serveriuose, kurių duomenų bazė apima visus regiono kelius. „Audi connect“ atpažįsta kelio ženklus bei perspėja apie pavojų. Visa tai įmanoma naudojant pažangų „car-to-X“ duomenų siuntimą, kuris remiasi informacija realiuoju laiku, gaunama iš kitų „Audi“ automobilių.

A6 turi ir naująją nuotolinio automobilio statymo aikštelėse bei garažuose sistemą, kuri taps prieinama jau šiais metais – naudojantis telefone esančia „myAudi“ programa bus galima nustatyti, kad automobilis pats įvažiuotų ar išvažiuotų iš stovėjimo vietos arba garažo.

Vairuotojo pagalbinės sistemos apima ir naują važiavimo sankryžose pagalbą, taip pat prisitaikančią važiavimo pagalbą, kuri ne tik palaiko greitį ir atstumą, bet ir švelniai koreguoja važiavimą eismo juosta.

Naujasis „Audi A6“ gaminamas Nekarsulmo gamykloje Vokietijoje, o Lietuvoje pasirodys birželį.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
Autoriai: Ilona Steponėnė
(11)
(7)
(4)

Komentarai (2)