5 uždraustos automobilių reklamos – kodėl joms buvo nelemta pasirodyti televizorių ekranuose? (Video) ()
Automobilius, kaip ir bet kokius kitus produktus, būtina reklamuoti. Gamintojai visaip stengiasi sukurti kiek įmanoma įsimintinesnes reklamas, kad žmonėms prireikus naujo automobilio jie kažkur mintyse jau turėtų šios markės vardą. Tačiau ne visiems klipams lemta pasiekti televizijos eterį. Štai 5 pavyzdžiai, kuriuos dėl įvairių priežasčių buvo uždrausta naudoti.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kiekviena šalis turi savo įstatymus ir taisykle, kurie apibrėžia, ką galima rodyti per televiziją. Reikalavimai automobilių reklamoms yra itin griežti, nes atkreipiamas dėmesys ir į jų galimą įtaką eismo kultūrai. Todėl uždraustų reklamų būna nemažai, tačiau dažniausiai jas galima išgelbėti nedidelėmis korekcijomis.
Neatsakingas Volkswagen Polo vairavimas
Jungtinės Karalystės Reklamos standartų agentūra, trumpai vadinama ASA, neseniai uždraudė naujojo Volkswagen Polo reklamą. Priežastys - teigiama, kad reklama skatina neatsakingą vairavimą ir perdėtai pabrėžia saugumo sistemų privalumus.
Saugusis Smart ForTwo
Ant galinės automobilio sėdynės gali slėptis žudikas. Nebent tos sėdynės nėra. Smart bandė tai pabrėžti kaip savo ForTwo privalumą, bet buvo nuspręsta, kad tokia reklama yra per žiauri ir nereikalingai gąsdinanti.
Nenuorama GT86
Toyota GT86 buvo labai maloniai sutiktas automobilis. Tačiau jau minėta ASA liko nepatenkinta sportinio automobilio reklama. Vėlgi, teigiama, kad taip skatinamas greičio viršijimas ir neatsakingas vairavimas.
Vaikiška Corvette
Vos pasirodžius Chevrolet Corvette C6 sportiniam automobiliui, pasirodė ir jo reklamos. Tik ši greitai buvo patraukta iš televizorių ekranų. Techniškai jos niekas neuždraudė, tačiau Chevrolet nebegalėjo klausytis priekaištų dėl automobilį vairuojančių vaikų. Net jei tai - tik svajonės.
Nesuprastas Audi R8
Audi R8 yra superautomobilis. Jis turi būti greitas, stilingas ir jaudinantis. Bet ASA nusprendė, kad ši reklama sieja jaudulį su greičiu ir taip skatina neatsakingą vairavimą.