Maskvoje oficialiai pristatytas Vladimiro Putino „Aurus“ limuzinas: modernus hibridinis variklis, bet interjeras turbūt nustebins - jau priima užsakymus ir pasirodė gandai apie kainą (Video)  ()

Šiais metais svarbiausiomis naujienomis Maskvos automobilių parodoje tapo rusų kompanijos „Aurus“ serijinei gamybai parengti modeliai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Iki šiol gamintojo automobiliais naudojosi tik prezidentas Vladimiras Putinas, tačiau dabar juos siūloma įsigyti visiems norintiems.

Kompanija skelbia, kad tiek didžiausias gamos limuzinas, tiek ir mažesnis sedanas aprūpinti lygių pasaulyje neturinčia apsauga nuo šūvių ir sprogimų.

Didžiulis sedanas buvo pavadintas „Aurus Senat“, o ilgesnės bazės kėbulą turinti jo prašmatnesnė jo versija bus žinoma kaip „Limousine“.

Gavo hibridinę jėgainę

Pranešama, kad abu modeliai aprūpinti keturių varančiųjų ratų sistemomis ir hibridinėmis jėgainėmis. Pastarosios neva suprojektuotos atsižvelgiant į Rusijos kelių ir netgi klimato sąlygas.

Abiejose versijose montuojami specialiai „Aurus Senat“ modeliui suprojektuoti benzininiai 4,4 litro darbinio tūrio varikliai išvystantys maksimalią 600 AG galią. Šie motorai veikia kartu su aukštos įtampos elektros varikliais.

Tokia hibridinė pavaram, gamintojo teigimu, leidžia pasiekti įspūdingą dinamiką – nuo 0 iki 100 km/val. sedanas įsibėgėja greičiau nei per 6 sekundes. Kiek neįprastai atrodo gruboko stiliaus salono apdaila, kuri primena paskutinės kartos „Volga“ modelius.

Gamintojas pasirūpino ne tik prabanga. Skelbiama, kad automobiliai gavo visas svarbiausias šiuolaikines pasyviojo ir aktyviojo saugumo sistemas.

Užsakymus jau priima

Pranešama, kad prekyba šiais automobiliais vidaus ir užsienio rinkose prasidės 2019 metais. Užsakymai iš privačių klientų jau priimami.

„Aurus“ atstovai rusų žurnalistams gyrėsi, kad norinčių įsigyti šiuos prabangius modelius yra tiek daug, kad gamyklos darbas kitiems metams jau suplanuotas.

Gamybos apimtys kol kas ribojamos – iki 2020 metų kompanija planuoja surinkti ne daugiau kaip 150 tūkst. automobilių.

Oficiali kaina kol kas neskelbiama, tačiau sklando gandai, kad už „Senat“ sedaną teks sumokėti apie 10 mln. rublių (126 tūkst. eurų).

Bus siūlomos versijos tiek su įprastais, tiek su šarvuotais kėbulais.

Automobilių tobulinimui per penkerius metus buvo išleista daugiau nei 13 mlrd. rublių (164 mln. eurų). Europinė prabangių rusiškų modelių premjera įvyks Ženevos automobilių parodoje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(8)
(10)
(-2)

Komentarai ()