Paskelbti „Revolut” 2017-ų metų rezultatai viršija visus lūkesčius: skelbiama apie įspūdingą pajamų augimą, o klientų skaičius trigubėjo  ()

Londone įkurta fintech kompanija „Revolut” pranešė, kad nuo 2017-ų metų sausio iki tų pačių metų gruodžio įmonės pajamos išaugo beveik penkis kartus - nuo £2.4 milijonų iki £12.8 milijonų, mėnesinė operacijų apimtis pašoko nuo $200 milijonų iki $1.5 milijardo, o klientų skaičius išaugo trigubai - nuo 450 000 iki 1.3 milijono.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Nors pajamų augimas ir išlaidų mažinimas kompanijai yra svarbūs faktoriai, daugiausiai dėmesio įmonė šiuo metu skiria tarptautinei „Revolut” plėtrai - dėl ko ypač sparčiai augo ir darbuotojų skaičius, ypač - klientų aptarnavimo padaliniuose. Taip pat, „Revolut” pranešė ir pradėjusi kurti savo investicinę platformą, kuri leis klientams per kelias sekundes ir nemokamai įsigyti JAV ir Didžiojoje Britanijoje listinguojamų įmonių akcijų.

„Revolut” nuostoliai 2017-ais siekė £14.8 mln., tačiau įmonės darbuotojų skaičius išaugo daugiau kaip dvigubai - iki 400 - be to, pradėta plėtra į 10 naujų šalių, pateikta paraiška dėl Europinės banko licencijos, ir pradėti analogų Europoje neturinčios investicinės platformos kūrimo darbai.

„2017-ieji mums buvo labai svarbūs metai, kadangi sukūrėme ir pristatėme visus produktus, kurie šiuo metu mums neša pajamas - tokius, kaip „Revolut Premium” balandžio mėnesį, „Revolut verslui” birželio mėnesį, bei kriptovaliutų keitimą gruodį. Todėl tiek pajamų, tiek vartotojų augimas labai džiugina ir patvirtina, kad mūsų veiklos modelis iš tiesų pasiteisina”, - kalba „Revolut” verslo plėtros vadovas Andrius Bičeika.

„Mūsų augimas paremtas tuo, kad visas paslaugas kuriame pirmiausiai galvodami apie klientą. Be to, kad siūlome pigiausią rinkoje būdą keisti valiutas ir daryti tarptautinius pervedimus, o taip pat - pilnai kontroliuoti savo išlaidas, klientų akyse užsidirbome pasitikėjimą dėl to, kad visada jiems pateiksime geriausią pasiūlymą rinkoje. Visi mūsų nauji produktai ir paslaugos vienaip ar kitaip sudrebina esamą rinkos situaciją, o juos pristatant tikslas visada yra tas pats - mes padedame žmonėms taupyti ir savo pinigus, ir laiką”, - teigia A. Bičeika.

Nors 2017-ųjų rezultatai įspūdingi, galima prognozuoti, kad 2018-ieji baigsis dar sėkmingiau. Įmonė greitai perkops 3 milijonų klientų ribą, „Revolut” sąskaitą kasdien atsidaro apie 7000 naujų klientų, šiuo metu mėnesinės operacijų apimtys siekia $3 milijardus dolerių, o šiandien kompanija jau turi daugiau kaip 500 darbuotojų visame pasaulyje.

„Tikimės, kad šįmet pajamos taip pat augs penkis kartus. Praėjusį mėnesį pristatėme išskirtinę „Revolut Metal” kortelę ir planą - ši narystė mėnesiui kainuoja 13.99 eurus, ir per pirmas valandas nuo plano pajungimo, jį iškart užsisakė daugiau kaip 20 000 klientų, o daugiau kaip 60 000 užsiregistravo į laukiančiųjų sąrašą. Be to, mūsų kuriama investicinė platforma taip pat bus vienas iš pajamų generatorių”, - atskleidžia „Revolut” verslo plėtros vadovas.

„Mūsų unikali organinio augimo istorija yra įmanoma tik dėl to, kad mūsų paslaugomis patenkinti klientai kalba apie produktą ir noriai jį rekomenduoja aplinkiniams. Tačiau matome, kad turime nemažai investuoti į klientų aptarnavimo agentų samdymą bei apmokymus. Pernai klientų aptarnavimo agentų skaičius įmonėje išaugo dvigubai, ir jų pagalbą padarėme prieinamą kasdien, visą parą, tačiau šįmet agentų skaičių vėl turėsime dvigubinti. Be to, iki šių metų pabaigos viename iš Europos miestų įkursime dar vieną klientų aptarnavimo centrą”, - planus atskleidžia A. Bičeika.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(6)
(2)
(4)

Komentarai ()

Susijusios žymos: