Šis monstras – nuo sovietinių laikų yra didžiausias Europoje gaminamas specialiosios paskirties buldozeris: turi beprotišką variklį ir pateko į Guinnesso rekordų knygą (Video)  ()

ČTZ T 800 dar nuo sovietinių laikų yra didžiausias Europoje gaminamas specialiosios paskirties buldozeris. Sunkiasvorė statybinė mašina buvo suprojektuota ir surenkama Čeliabinsko traktorių gamykloje.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

106 tonas sveriantis gigantiškas vikšrinis traktorius priekyje turi didžiulį verstuvą, o gale – ne mažiau įspūdingai atrodantį purentuvą.

Įspūdingi gabaritai

Rusai skelbia, kad buldozeris netgi pateko į Guinnesso rekordų knygą, kaip našiausia tokio tipo mašina pasaulyje.

Labiausiai šis buldozeris išsiskyria neeiliniais gabaritais. T800 ilgis siekia 7945 milimetrus, plotis – 4148, o aukštis – net 4775.

Didžiulė mašina efektyviausia dirbant su kietomis uolienomis arba užšalusiu gruntu. Todėl ji dažniausiai naudojama atviro tipo kasyboje, tačiau kartais pasitelkiama ir tiesiant kelius.

T 800 gali montuojami dviejų skirtingų tipų vikšrai. Moliui ir kitiems klampiems paviršiam skirtas komplektas sveria 8 tonas, o važiavimui kieta danga naudojami šeši vikšrai.

Variklis – lyg laivo

Juos suka didžiulis šešių cilindrų, 43,65 litro darbinio tūrio dyzelinis variklis, kurio maksimali galia siekia 820 AG. Šis motoras turi tarpinio oro aušinimo radiatorius ir tiesioginį degalų įpurškimą. Taip pat sumontuota sauso karterio tipo tepimo sistema.

Skelbiamos degalų sąnaudos priklauso nuo motoro apkrovos, o vidurkis siekia 230 gramų vienam galios kilovarui per valandą. Degalų bako talpa – 2050 litrų. Maksimalus buldozerio išvystomas greitis neviršija 14 km/val.

Valdo du operatoriai

Sudėtingą transmisiją sudaro kardaninė pavara, pasisukimą valdantis modulis, trijų dalių hidrotransformatorius ir neįprastos kūgio formos reduktorius. Buldozeris taip pat turi galingus stabdžius. Pavarų dėžėje keturi laipsniai važiavimui į priekį ir du – judėjimui atgal. Kabinoje, kurios tūris yra trys kubiniai metrai, įrengtos darbo vietos dviem buldozerio operatoriams. Nedidelį komfortą jiems suteikia specialūs guminiai amortizatoriai, kurie skiria kabiną nuo važiuoklės.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(25)
(10)
(15)

Komentarai ()