Vilniuje tai bus pigiausias kelionių būdas su automobiliais? Ruošiama dar viena nauja paslauga, kuri Amerikoje vienam startuoliui sukrovė milijardus (5)
Dalijimosi automobiliais paslaugas teikianti bendrovė „CityBee“ savo programuotojų gretas ketina išplėsti net dvigubai. Šiuo metu įmonė ieško dešimties programuotojų, kurie papildytų esamą programuotojų komandą Vilniuje ir Kaune. Daugiau aukštos kvalifikacijos IT specialistų įmonei prireikė, kad būtų užtikrintas sėkmingas naujų paslaugų diegimas Lietuvoje ir sklandžiai įgyvendinama vykdoma plėtra užsienyje.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Viena iš planuojamų naujųjų „CityBee“ paslaugų Lietuvoje bus grįsta vadinamojo ride-pooling koncepcija. Tai reiškia, kad ta pačia kryptimi keliaujantiems vartotojams bus pasiūlyta galimybė keliauti kartu vienu automobiliu ir pasidalyti kelionės išlaidas.
„Iki šiol nė viena automobilių dalijimosi paslaugas teikianti bendrovė tokio sprendimo neturi. Tikimės, kad įgyvendinus šį sprendimą mūsų teikiama paslauga vartotojams taps dar patogesnė, o „CityBee“ automobilių parkas bus išnaudojamas dar efektyviau. Suskaičiuota, kad naudojantis tokia paslauga kelionės kaina galutiniam vartotojui galės būti net perpus mažesnė, palyginti su važiavimu taksi“, – atskleidė „CityBee“ vadovas Lukas Yla.
Dar viena naujovė, prie kurios savo žinias ir įgūdžius galės pritaikyti išplėsta „CityBee“ IT specialistų komanda, – el. paspirtukų dalijimosi sistema. Teigiama, kad šis „CityBee“ sprendimas turėtų darniai papildyti bendrovės teikiamas automobilių ir dviračių dalijimosi paslaugas tiek Lietuvoje, tiek ir dalyje užsienio miestų.
Anot L. Ylos, dalijimosi el. paspirtukais paslaugos per pastaruosius metus itin sparčiai populiarėjo JAV ir kai kuriuose Vakarų Europos miestuose. Toks susidomėjimo šia paslauga augimas atvėrė naujas galimybes ir „CityBee“.
„Nors „CityBee“ startavo kaip automobilių dalijimosi paslauga, matome, kad turimą platformą, kuri sujungia miestiečius su jų pageidaujamais kitais mobilumo būdais mieste, galime išplėtoti ir dar geriau pritaikyti žmonių poreikiams. Pavyzdžiui, net 60 proc. kelionių, kurias atlieka „CityBee“ naudotojai, yra trumpesnės nei 5 km. Tai reiškia, kad šiltuoju metų laikotarpiu tuos atstumus galima įveikti pasitelkus ir el. paspirtuką. Juolab kad Vilniuje ir kituose šalies miestuose sparčiai plėtojama tokiam keliavimo būdui tinkama infrastruktūra“, – aiškino L. Yla.
Dalis apžvalgininkų žaibišką el. paspirtukų dalijimosi paslaugų populiarėjimo tendenciją vadina „ride-sharing 2.0“. Jos potencialą puikiai iliustruoja ir tai, kad viena pirmųjų el. paspirtukų dalijimosi paslaugą pasiūliusių JAV bendrovių „Bird“ tapo greičiausiai 2 mlrd. JAV dolerių vertę pasiekusiu startuoliu.
„CityBee“ vadovo teigimu, visos minėtos paslaugos dienos šviesą išvys ir plėtra į užsienio rinkas įvyks jau kitais metais. Lietuvoje el. paspirtukų dalijimosi paslauga veikti turėtų pradėti jau ateinančią vasarą.
Ride-pooling paslauga „CityBee“ bendrovei taip pat yra vienas iš prioritetinių darbų. Prie jo dabartinė IT komanda jau intensyviai dirba. Tikimasi, kad ši naujovė Lietuvoje bus pristatyta 2019 m. antroje pusėje.
Planuojama „CityBee“ plėtra užsienyje nebus pirmoji. Šių metų rugpjūčio pradžioje lietuvių sukurtos dalijimosi automobiliais paslaugos tapo prieinamos Lenkijoje. Kaimyninėje šalyje „CityBee“ šiuo metu jau veikia aštuoniuose didžiausiuose miestuose. Tiesa, kol kas ten galima naudotis tik krovininiais autobusiukais. Tačiau ateityje Lenkijoje bus prieinami ir keleiviniai „CityBee“ automobiliai.