Skraidantys automobiliai virsta realybe: „Aston Martin“ siūlo skraidančio automobilio koncepciją (Video) (3)
Į fantazijas apie skraidančius automobilius dar devintajame dešimtmetyje nukėlė kino juosta „Atgal į ateitį“. Nors iki šiol tokius vaizdus matėme tik filmuose ir realistiškai atrodančiuose piešiniuose, dar neaišku, kada iš tiesų turėsime galimybę išvengti spūsčių ir į darbus keliauti oru.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kreipėsi į mokslininkus
Automobilių gamintojai „Aston Martin“ fantazijas nori paversti realybe.
Bendradarbiaujant su prestižiniu Krenfildo universitetu, valdančiu Krenfildo oro uostą, ir lėktuvo variklių gamintojais „Rolls-Royce“ siekiama sukurti pirmąjį prietaisą, skirtą prabangiam asmeniniam skrydžiui. Tiesa, labiau nei skriejančiu automobiliu šį prietaisą tiksliau būtų vadinti lengvu lėktuvu.
Ir nors kol kas šios fantazijos – tik koncepcinis modelis, neturintis veikiančio prototipo, bet kuriuo atveju šis mokslininkų darbas yra laiptelis link technologiškai modernesnės visuomenės.
Be to, šis tarpmiestinėms kelionėms skirtas modelis – ir draugiškas aplinkai. Jį valdytų hibridinė sistema, jungianti vidaus degimo variklį ir elektromotorą.
Padėtų sumažinti spūstis
„Miestuose taip ryškiai augant populiacijai pamažu visiems gali tapti per ankšta. Privalu rasti alternatyvų, padėsiančių sumažinti spūstis keliuose, oro taršą ir pagreitinti judėjimą miestu.
Ateityje kelionė lėktuvu taps svarbia dalimi transporto rinkoje, o „Volante Vision Solutions“ – prabangus sprendimas.
Keliaudami į darbą ir iš jo žmonės įprastai sugaišta po valandą. „Volante Vision Solutions“ leistų mums per tą valandą pasiekti kur kas tolimesnius atstumus.
O tai reiškia, kad galėsime gyventi ir dar toliau nuo savo darbo vietų. Juolab kad susisiekimas laikui bėgant taps dar sudėtingesnis, nes miestai tik plėsis.
Be to, ir miestelių gyventojams pasiekti didžiuosius miestus ir socializuotis taps patogiau“, – tikisi „Aston Martin“ prezidentas ir generalinis direktorius Andy Palmeris.
Tokio koncepcinio modelio kritikai siūlo dar vieną variantą – galimybę oru manevruoti tik susidarius spūstims. Šis sprendimas būtų kiek įperkamesnis ir ne toks nutolęs nuo realybės.