Ženevos automobilių parodoje kinai rėžė iš peties: į „Teslą“ panašus elektrinis visureigis (Video) (1)
Kinijos automobilių gamintojai nepraranda vilties vienaip ar kitaip užkariauti Europos rinką. Ženevos automobilių parodoje pristatyta dar viena idėja, kuria tikimasi suvilioti įnoringus europiečius – elektrinis superautomobilis ir visureigis.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Didžiulė Kinijos bendrovė „Beijing Auto“ (BAIC), Kinijoje turinti bendrus gamybos padalinius ir su „Hyundai“, ir su „Daimler“ koncernu, elektromobilių kūrimą patikėjusi savo antrinei bendrovei „Beijing Electric Vehicle“. Būtent pastarajai priklauso „premium“ segmento modelius gaminantis „Arcfox“ ženklas, kurio gaminius kinai nusprendė parodyti Europoje. Čia bendrovės užmojai nemaži. Pirmiausia, sakė Xu Heyi, BAIC vadovas, Ženevos automobilių parodoje susirinkusiems žurnalistams, čia norima imti prekiauti elektriniu superautomobiliu GT. Antrasis parduodamas modelis turėtų būti elektrinis visureigis, pavadintas ECF.
Tačiau įspūdingame stende Ženevoje „Arcfox“ išrikiavo ne du, o tris modelius, mat GT superautomobilio bendrovė turės dvi versijas: vieną skirtą įprastiems keliams, kitą – lenktynių trasai.
Turės keturis elektros variklius
Elektrinis visureigis ECF yra buvusio „Volkswagen“ dizaino padalinio galvos Walterio de Silva kūrinys. Numatyta, kad visureigis turės keturis elektros variklius, o viena įkrova nuvažiuos 400-700 km.
Nuvažiuojamas atstumas priklausys nuo to, kokios talpos baterijos bus pasirinktos. Tiesa, įdomi detalė ir ta, kad kinai nuvažiuojamą atstumą skaičiuoja pasitelkę senąją – NEDC – skaičiavimo metodiką, tad tikėtina, kad šiek tiek į „Tesla Model X“ panašus visureigis nuvažiuos mažesnį atstumą nei žada gamintojas.
Dar žinoma tai, kad automobilio ratų bazė – 2,9 metro, o pats visureigis bus aprūpintas 3 lygmens autonominėmis funkcijomis. Tai reiškia, kad vairuotojas galės leisti automobiliui važiuoti savarankiškai, bet turės būti pasirengęs bet kada perimti valdymą.
Neįprasčiausiai moderniame salone atrodo vairas – „U“ raidės formos įrenginys, atrodo, paimtas tiesiai iš orlaivio interjero. Ant jo išdėstyti mygtukai įvairių funkcijų valdymui, o centre, greta centrinio porankio, įrengta pavarų perjungimo svirtis.
Kada Europoje – neaišku
Visgi pirmi elektriniu visureigiu važinėsis kinai. Ateinančių metų pradžioje ECF bus pristatytas Kinijoje, ten pat bus išleistas ir elektrinis superautomobilis GT. Kada abu modeliai pasieks Europą? „Arcfox“ vadovas sako, kad dar nežinia, tačiau „taip greitai, kaip tik bus įmanoma“.
Drauge jis akcentavo, kad kol kas nėra aišku, kaip elektromobiliai bus parduodami. Tradicinis atstovybių tinklas „Arcfox“ įspūdžio nedaro, kur kas labiau tikėtina, kad bendrovė savo elektra varomus automobilius pardavinės internetu.
Dvi superautomobilio versijos
Kalbant apie GT, šis superautomobilis taip pat turi keturis elektros variklius, tačiau detalių apie sportišką modelį žinoma kur kas daugiau nei apie visureigį.
„Arcfox“ jau spėjo pasigirti, kad bendra visų keturių elektros variklių galia sieks 1005 AG, o dėl lengvos konstrukcijos ir lengvų kėbulo gamybai panaudotų medžiagų, automobilis iki 100 km/val. pagreitės per 2,59 sek.
Tačiau tai, kas paminėta aukščiau esančioje pastraipoje, tinkama tik vadinamajam „standartiniam“ superautomobiliui, prie kurio „Arcfox“ prideda frazę „Street edition“ (angl. gatvių versija). Yra ir antras, „Track edition“ (angl. Trasos versija) pavadintas, modelis.
Šis naudoja „E Formulės“ technologijas ir generuoja 1609 AG bei turi 1320 Nm sukimo momentą.
Abu GT modeliai yra sukurti BAIC koncerno tyrimų ir plėtros centre Ispanijoje. Visgi daugelis detalių dar lieka neaiškiomis. Pirmiausia, žinoma, superautomobilių kaina, gamybos mastai ir, žinoma, pardavimų Europoje starto data.