Pristatyta naujoji „Chevrolet Corvette“: visiškai kitokios koncepcijos superautomobilis su atmosferiniu V8 varikliu, 495 ag ir rekordiniu įsibėgėjimu - mažiau nei 3 sekundėmis iki 100 km/val.  ()

Po daugiau nei pusės metų spėliojimų „Chevrolet“ pateikė visus atsakymus apie naujausią „Corvette“ modelį. Tai jau aštuntoji modelio, kuris gyvuoja nuo 1953-ųjų, karta.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Gerbėjai visame pasaulyje laukė naujojo „Corvette“ debiuto, nes ilgą laiką sklandė kalbos, kad, kitaip nei visi iki šiol gaminti šio modelio automobiliai, naujasis turės ne priekyje, bet per vidurį sumontuotą variklį. Oficialaus pristatymo metu į šį klausimą buvo atsakyta galutinai – C8 indeksą turinčio „Corvette“ variklis iš tikrųjų sumontuotas per vidurį.

Tokią variklio poziciją mėgsta Italijos superautomobilių gamintojai „Ferrari“ ir „Lamborghini“. Todėl akivaizdu, kad, norėdami sudaryti didesnę konkurenciją šiems gamintojams, amerikiečiai turėjo priimti sprendimą, kuris leistų su jais konkuruoti tiesiogiai.

„Tai tinkamas laikas pereiti prie viduryje montuojamo variklio“, – aiškino naujasis „Corvette“ vyriausiasis inžinierius Tadge`as Juechteris.

„Mes seniai žinome, kad pasiekėme maksimumą iš to, ką buvo galima padaryti su varikliu, sumontuotu automobilio priekyje“, – pridūrė jis.

Gamintojas teigia, kad „Corvette Stingray“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per mažiau nei tris sekundes. Tai geriausias rodiklis per visą šio modelio gyvavimo istoriją, tik pati galingiausia ankstesnės kartos „Corvette“ galėjo pasigirti panašiais rezultatais.

Naujasis „Corvette“ į priekį bus varomas 6,2 l darbinio tūrio, V8 atmosferinio variklio. T. Juechteris teigia, kad tai bus vienintelis savo klasės modelis, kuris turės ne turbininį, bet atmosferinį variklį.

Jo galingumas – 495 arklio galios ir 637 Nm sukimo momentas. Variklis suporuotas su aštuonių pavarų, dvigubos sankabos automatine pavarų dėže, o visas variklio galingumas bus perduodamas tik į galinius ratus.

Tai, kad automobilis turės tik automatinę pavarų dėžę, gali nuliūdinti „Corvette“ entuziastus, nes iki šiol šis modelis buvo gaminamas ir su mechanine pavarų dėže.

„Chevrolet“ atstovai pabrėžia, kad, nepaisant to, jog naujojo „Corvette“ variklis sumontuotas už vairuotojo, prieš galinę ašį, galinėje dalyje liko pakankamai vietos, kad čia būtų galima įdėti du golfo krepšius, o skyrius daiktams yra ir priekinėje automobilio dalyje.

Jei automobilio savininkas golfo nežaidžia, gale esantį krovinių skyrių jis galės išnaudoti stogui. Naujasis „Corvette“ turi nuimamą stogą, kuris telpa būtent į gale esantį krovinių skyrių.

Dėl naujos variklio komponuotės pagerėjo ir automobilio aerodinamika. Priekinė automobilio dalis tapo trumpesnė ir aštresnė. Visgi kai kurie žmonės pastebi, kad naujasis „Corvette“ prarado savo išskirtinę formą ir dabar yra per daug panašus į „Ferrari“ automobilius.

Viduje taip pat galima pamatyti išskirtinių naujojo modelio bruožų. Pirmiausia į akis krinta neįprastos formos vairas. Jis nėra visiškai apvalus, turi plokščias viršutinę ir apatinę dalis, taip pat turi tik du stipinus.

Visi prietaisai orientuoti į vairuotoją, ypač akivaizdžiai į vairuotoją nukreiptas lietimui jautrus ekranas. Dar vienas išskirtinis bruožas – arčiau keleivio esanti mygtukų juosta, kurioje yra mygtukai, skirti įvairioms automobilio funkcijoms valdyti.

Kol kas oficialiai dar nėra patvirtinta, tačiau spėliojama, kad ateityje gali pasirodyti ir hibridinė „Corvette C8“ versija. Elektros variklis ir akumuliatoriai galėtų būtų sumontuoti automobilio priekyje, vietoje šiuo metu esančio bagažo skyriaus.

Pagal „autoexpress.co.uk“ parengė Vytenis Kudarauskas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: lrt.lt
lrt.lt
(11)
(0)
(11)

Komentarai ()