Lietuvoje registruotas naujas jūrų milžinas: pasižvalgykite, kaip į Švediją keleivius ir krovinius plukdinantis keltas atrodo viduje ()
Lietuvos Respublikos jūrų laivų registre užregistruotas naujas laivas – „Sirena Seaways“. Nuo praėjusios savaitės pradžios išskirtinis keltas keleivius ir krovinius pradėjo plukdyti maršrutu Klaipėda-Karlshamnas (Švedija).
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Sirena Seaways“ priklauso vieno didžiausių Europoje keltų operatorių DFDS laivynui. Tai – daugiausia kajučių turintis bendrovės laivas Lietuvoje, galintis vienu metu plukdyti ir keleivius, ir krovinius.
Iš viso naujajame laive yra 181 kajutė, kurioje gali apsistoti 650 keleivių. Krovininė laivo talpa siekia 2 tūkst. linijinių metrų. Kitaip tariant, jame gali tilpti net 2 km į vieną eilę sustatytų automobilių.
„Sirena Seaways“ keltas mūsų laivyne – tikrai išskirtinis, nes jame, lyginant su kitais keltais, nėra sėdimų salono vietų, visiems sudarytos sąlygos apsistoti kajutėse, įrengta speciali skaitymo-poilsio zona su panoraminiu vaizdu į jūrą.
Keltas labai draugiškas šeimoms ir keliaujantiems su savo augintiniais. Jame įrengta daugiau kajučių, kur galima apsistoti su gyvūnais, vienoje zonoje veikia vaikų žaidimų kambarys, kavinė ir parduotuvė.
Kelte taip pat yra du restoranai, baras. Nuolat ieškome galimybių, kaip keltais plaukiantiems keleiviams keliones padaryti dar malonesnes ir užtikrinti dar geresnes sąlygas krovinius siunčiantiems ar jų laukiantiems klientams, todėl džiaugiamės, kad nuo šiol „Sirena Seaways“ keltas maršrutu Klaipėda-Karlshamnas plauks 6 kartus per savaitę“, – sako „DFDS Seaways“ terminalo operacijų ir pardavimo laivuose direktorius Robertas Kogelis.
Jo teigimu, naujasis laivas išspręs susisiekimo minėta linija problemą. Dabar, kai DFDS riboja keltuose parduodamų vietų skaičių, taip stengdamasi užtikrinti keleivių saugumą koronaviruso pandemijos metu, reisuose iš Lietuvos į Švediją pradėjo trūkti vietų. Šiuo metu į Karlshamną dažniausiai vykstama darbo reikalais.
„Sirena Seaways“ pasikeisdamos dirbs dvi įgulos, kurių kiekvieną sudaro 32 komandos nariai.
Lietuvą šis laivas pasiekė iš Prancūzijos ir pakeitė iki šiol minėtu maršrutu plaukiojusį keltą „Liverpool Seaways“. „Sirena Seaways“ keleivius ir krovinius taip pat yra plukdęs vienu seniausių DFDS maršrutu, jungusių Daniją ir Angliją.
„Sirena Seaways“ ilgis siekia beveik 200 metrų, plotis – daugiau nei 25 m. Prieš 17 metų statytas laivas išvysto iki 23 mazgų greitį (iki 40 km/val.).
Maršrutu Klaipėda-Karlshamnas taip pat toliau plauks DFDS keltai „Athena Seaways“ ir „Patria Seaways“. Iš viso su Lietuvos vėliava atviruose vandenyse plaukioja 12 DFDS laivų.