Vairuotojai įtaria, kad „Regitros“ sistemoje „dingo“ paskutinės 28 min. iki registracijos mokesčio įsigaliojimo: „Regitros“ atsakymas pasėjo abejones  ()

Nors automobilių registracijos mokestis renkamas jau mėnesį, tačiau klausimų apie tai, kas dėjosi paskutinėmis birželio dienomis, kyla ir dabar. Skaitytojas Simonas susidomėjo, ar tikrai automobilių savininkai, norėję išvengti registracijos mokesčio, galėjo registruoti automobilius iki pat birželio 30 d. vidurnakčio.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Skaitytojas nuogąstauja, kad paskutinis prašymas registruoti automobilį buvo gautas likus 28 minutėms iki liepos 1 d., kai įsigaliojo minėtas mokestis. Tai kur tuomet dingo beveik pusvalandis?

Juk tokią svarbią dieną, kai daugybė automobilių savininkų skubėjo įregistruoti įsigytas transporto priemones, pusvalandis galėjo lemti labai daug. Kai kuriems toks sistemos sutrikimas galėjo kainuoti kelis šimtus eurų.

Savo klausimą, kaip ir daugelis kitų, bandžiusių registruoti automobilius prieš įsigaliojant naujam mokesčiui, skaitytojas nusiuntė įmonei „Regitra“.

„Regitros“ atsakymas pasėjo abejones

„Regitra“ pateikė atsakymą klientams, kurie bandė registruoti transporto priemones birželio 30 dieną ir negalėjo to padaryti, nes sistemos apkrovimai buvo gerokai didesni. Atsakyme galima įžvelgti, jog „Regitra“ situaciją interpretavo sau palankesniu būdu, nors ir nebūtinai teisingu.

Pirkėjai, kurie negalėjo pateikti prašymo birželio 30 dieną, gavo atsakymą, kad paskutinis prašymas registruoti transporto priemones juos pasiekė 23.32 val. Kas vyko likusias 28 minutes iki liepos 1 dienos, jie negali pasakyti. Pasak jų, galimai klientai nuėjo ilsėtis. Tačiau didelei daliai žmonių likusios 28 minutės ir buvo lemtingos, kai nebuvo galimybės pateikti prašymo“, – savo versiją dėstė skaitytojas Simonas.

„Deja, „Regitra“ pasirenka lengvesnį kelią ir atsisako nagrinėti, kodėl vartotojai 28 minutes neteikė prašymų. Atsižvelgiant į logiškumą ir sąžiningumą, turėtų būti taip, kad, jei pardavėjas iki 2020.06.30 imtinai yra pateikęs informaciją „Regitrai“, jog automobilis parduotas ir pateikta pirkimo pardavimo sutartis – taršos mokestis netaikomas“, – svarstė Simonas.

Svarbiausia – automobilio registracijos data

„Regitros“ komunikacijos specialistė Emilija Bardauskienė pabrėžia, kad asmenims, kurie elektroninėje transporto priemonių registravimo sistemoje pateikė prašymą įregistruoti transporto priemonę ir jis buvo patvirtintas iki liepos 1 d., registracijos mokestis nebuvo taikomas. Tačiau 28 minučių mįslės toks atsakymas nepadėjo įminti.

„Galiojantys teisės aktai numato, kad registracijos mokestis taikomas ne pagal pirkimo–pardavimo sutarties sudarymo datą ar pagal tai, kada apie parduotą automobilį pranešė buvęs jo savininkas, o pagal automobilio registracijos datą.

Teisiškai pirkimo–pardavimo sutartis patvirtina automobilio įsigijimo faktą, o registracijos metu „Regitroje“ yra suteikiamas leidimas dalyvauti viešajame eisme“, – aiškina E.Bardauskienė.

Paskutinis prašymas – prieš pat vidurnaktį

Kaip patvirtino E.Bardauskienė, prašymai įregistruoti automobilį buvo priimami iki birželio 30 d. vidurnakčio.

„Pagal naujausius duomenis matome, kad paskutinis prašymas buvo pateiktas ir sėkmingai patvirtintas likus kelioms minutėms iki vidurnakčio.

Iki birželio 29 d. klientų srautas padaliniuose ir elektroninėje sistemoje buvo įprastas. O štai birželio 29–30 d. artėjantis registracijos mokestis ženkliai suaktyvino klientų srautą. Tuo laikotarpiu įmonė dirbo pilnu pajėgumu ir paslaugas savo klientams teikė tiek padaliniuose, tiek internetu.

Kalbant konkrečiai apie transporto priemonių registracijos paslaugų teikimą elektroninėje sistemoje, čia minėtomis dienomis vidutinis vienu metu prisijungusių vartotojų skaičius buvo išaugęs daugiau nei 10 kartų“, – teigia E.Bardauskienė.

Jos teigimu, tomis dienomis sistema veikė ir jos darbas nebuvo nutrūkęs, tačiau dėl stipriai išaugusio naudotojų skaičiaus, sistema veikė lėčiau, o prašymai buvo apdorojami ilgiau nei įprastai.

„Todėl birželio 30 d. eigoje, įskaitant ir paskutinį pusvalandį iki vidurnakčio, dalis klientų galėjo susidurti su techniniais nesklandumais. Taigi dėl didelio klientų srauto vieniems iš karto pavyko prisijungti prie sistemos ir gauti paslaugą, o kitiems teko laukti. Atsiprašome už nepatogumus“, – teigia E.Bardauskienė.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: 15min.lt
Autoriai: Milda Kolesnikovaitė
(0)
(8)
(-8)

Komentarai ()

Susijusios žymos: