Didžiausias prabangių akinių gamintojas ir „Facebook“ kurs naujos kartos išmaniuosius akinius ()
Akinių lęšių ir akinių nuo saulės gamintoja „Essilor Luxottica“ pranešė apie partnerystę su tarptautinių socialinių tinklų ir technologijų milžine „Facebook Inc.“, kurios tikslas – sukurti naujos kartos išmaniuosius akinius.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Bendrovė šio sandorio finansinių sąlygų neatskleidė, tačiau pareiškė, jog tai bus ilgametė partnerystė.
Skelbiama, kad pirmasis „Ray-Ban“ prekės ženklo produktas turėtų pasirodyti 2021 metais.
„Jis apjungs savyje tai, kas geriausia iš abiejų pasaulių – naujausių technologijų ir mados stilių“, – teigiama „Essilor Luxottica“ pranešime spaudai.
„Essilor Luxottica“ susikūrė susijungus Prancūzijos „Essilor International“ ir Italijos „Luxottica Group“.