Italijos superjachtų gamintojas pristatė saulės energija varomą amfibiją „krabmaraną“: plaukia vandeniu, ropoja smėliu ir kainuoja kosminius pinigus (Foto, Video)  (7)

Garsi Italijos jachtų projektavimo įmonė „Lazzarini“ pristatė saulės energija varomos amfibijos „krabmarano“ dizainą, ir, anot studijos, jis bus pirmasis toks pasaulyje.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

25 m ilgio superjachta „Pagurus“ sujungia saulės technologijas su inovatyviu dizainu. Iš pradžių karinei paskirčiai sukurtas unikalus laivas dabar siūlomas privačiam sektoriui už stulbinančius 24 000 000 EUR.

„Krabmarano“ terminas kompanijai kilo derinant žodžius „krabas“ ir „katamaranas“.

„Vėliau nusprendėme jį pavadinti „Pagurus“: iš lotynų kalbos išvertus – krabas“, – „New Atlas“ pasakoja „Lazzarini“ dizaino studija.

„Pagurus yra trečiasis mūsų projektas, įkvėptas krabų, pabrėžiant ne tik katamarano formas, bet ir funkcijas – jis gali judėti smėliu kaip krabas“.

„Pagurus“ gali priimti iki aštuonių svečių ir keturis įgulos narius. Jachtoje yra trys miegamieji, poilsio kambarys, virtuvė ir vonios kambarys.

Jachta yra pastatyta iš dviejų plieninių korpusų, kuriuos kiekvieną galima sukonfigūruoti taip, kad atitiktų skirtingus interjero dizaino poreikius.

Jo gyvenamosios patalpos yra padalintos per du korpusus, kurie yra sujungti per plieninį tiltą ir bokšto denį. Plieninis tiltas reikalingas pagrindiniam laivo korpusui sutvirtinti.

Be to, centrinėje jachtos dalyje yra krano platforma, sujungta su keturiomis elektrinėmis gervėmis. Ši funkcija leidžia pakrauti ir iškrauti įvairius daiktus, įskaitant visureigį. Jis taip pat gali būti paverstas lauko poilsio erdve ar valgomuoju.

 

Jachtoje yra sumontuota dvigubo sraigto laivagalio pavara, sujungta su dviem 890 AG dyzeliniais varikliais, kurio didžiausias greitis yra 24 mazgai (44 km/h). Dvigubi plieniniai sraigtiniai cilindrai yra panardintoje korpusų dalyje, turintys sraigtinius spiralinius flanšus kaip varžto sriegį. Kiekvieno varžto ilgis yra 6,5 ​​metro ir yra 1,2 metro skersmens. Šie besisukantys cilindrai geba generuoti energiją jachtai plaukiant.

„Cilindrai sugeba generuoti judesį vandenyje (5 mazgai) ir tuo pačiu energiją“, – paaiškina „Lazzarini“.

Laivas taip pat suprojektuotas taip, kad jachtos viršutiniuose paviršiuose būtų sumontuotos saulės baterijos kartu su šešiomis 360 V baterijomis, kurių kiekvienos galia būtų 40 kWh, ir tai leistų plaukti maždaug 6–7 valandas 4 mazgų greičiu (7 km/h) visiškai elektriniu režimu.

„Taip pat svarstome burinę versiją su tam tikrais svorio mažinimo patobulinimais“, – sako studija. „Šiuo metu saulės sistemos gali garantuoti gerą ypač lengvų laivų autonomiją, tačiau norint pasiekti gerų eksploatacinių savybių, turime turėti didesnį tonažą, todėl vis dar esame priklausomi nuo degalais varomų variklių. Nepaisant to, šiandien rinkoje esantys varikliai siūlo keletą įdomios hibridizacijos galimybių; kas aštuonias navigacijos dyzelinu valandas galime generuoti dvi valandas kruizo elektra“.

 

Kai „Pagurus“ pasiekia žemę, besisukantys cilindrai nuleidžiami maždaug 60 cm, todėl katamaranas paverčiamas amfibija, galinčia judėti per smėlį ar purvą maksimaliu 35 km/h greičiu. Kad išvengtų korpuso pažeidimų jachta turi plieninį skydinį apsauginį buferį.

„Pagurus“ sujungia inovatyvų automobilių dizainą su jūriniu dizainu, kad sukurtų patį pirmąjį amfibinį katamaraną istorijoje“, – sako „Lazzarini“. „Mums patinka idėja, kad galime plaukioti ir atvykti priešais paplūdimį, turėdami galimybę nakčiai apsistoti krante“.

„Pagurus“ gali būti sukurtas pagal pareikalavimą už pradinę 6 580 000 EUR kainą dyzeliu varomai versijai su dviguba reaktyvine pavara. Amfibijos „Crabmaran“ versijos kaina šokteli iki 24 000 000 EUR.

„Pagurus yra trečias iš septynių svarbių projektų serijos“, – priduria „Lazzarini“. „Taip pat ketverius metus dirbome prie naujo itin slapto projekto, kurį atskleisime kitų metų pradžioje“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(31)
(3)
(28)

Komentarai (7)

Susijusios žymos: