Legendinio „Black Hawk“ įpėdinis bus fantastiškas: naujasis „Defiant X“ baigė savo pirmuosius misijos profilio bandomuosius skrydžius ir pademonstravo stulbinamus sugebėjimus (Video) (1)
Priėmus sprendimą pakeisti JAV armijos „UH-60 Black Hawk“ naujais sraigtasparniais, „Lockheed Martin“ su partneriais „Sikorsky“ ir „Boeing“ skelbia, kad jų kandidatas baigė savo pirmuosius misijos profilio bandomuosius skrydžius.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Sausio 5 d. bandomasis skrydis buvo atliktas siekiant parodyti „Defiant X“ stipriąsias puses ir gebėjimą atitikti paskirtus misijos reikalavimus, todėl jis būtų tinkamas „Black Hawk“ pakaitalas, priešingai nei kuriamas konkurentas „Bell V-280 Valor“.
Skrydžio metu „Defiant X“ pasiekė 437 km/h greitį, o tai maždaug du kartus didesnis nei vidutinio sraigtasparnio greitis. „Defiant X“ turi galinį rotorių, kuris suteikia didesnį pagreitį ir greitą lėtėjimą, o tai pagerina skrydžio manevringumą. Pasak vyriausiojo „Defiant X“ piloto Billo Fello, galinis rotorius taip pat išlaiko sraigtasparnį lygioje padėtyje – priešingai nei kiti sraigtasparniai, kurie nuleidžia nosį žemyn – tai užtikrina geresnį matomumą pilotui.
Tai ypač svarbu, nes dalis misijos profilio yra skirta tam, kad „Defiant X“ galėtų nusileisti uždaroje erdvėje, pvz., tankiai medžiais apsodintoje vietovėje, labai mažai uždelsdamas nuo artėjimo dideliu greičiu iki persijungimo į beveik vertikalų nusileidimą.
Be greito nusileidimo, „Defiant X“ taip pat atliko keletą posūkių 60 laipsnių kampu, pademonstravo gebėjimą pakelti 2 400 kg valdomą daugkartinio paleidimo raketų sistemą kaip išorinį krovinį ir panaudojo savo „fly-by-wire“ valdiklius.
„Defiant X“ skirtas skristi žemai, bet greitai per sudėtingą reljefą. Naudojant patentuotą „Sirkosky X2“ technologiją, sraigtasparnis siūlo didelį manevringumą didelės grėsmės aplinkoje ir pagerina išgyvenamumą, sumažindamas priešo ugnies poveikį.
„Defiant X“ komanda, kurdama sraigtasparnį būsimai JAV kariuomenės tolimojo nuotolio atakos lėktuvų (FLRAA) programai, siekia, kad orlaivis skristų dvigubai greičiau nei dabartiniai „Black Hawk“, suderinant juos su esama infrastruktūra.
„Tai yra tai, ką mes vadiname greitu kovinės jėgos kūrimu, o tokie orlaiviai kaip „Defiant X“ gali tai padaryti“, – sakė JAV armijos generolas leitenantas ir „Boeing“ armijos sistemų viceprezidentas Tony Crutchfieldas.
„Ramiajame vandenyne tai dar svarbiau, nes jūsų veiklos linijos bus išsklaidytos plačioje teritorijoje. Jūs turėsite šias mažas bazes ir tiekimo linijas, kurios bus išdėstytos laivuose arba salose. Turėsite perkelti daugiau krovinio, manevruoti ribotoje vietovėje ir išgyventi, kad sukurtumėte tą kovinę galią greičiau nei gali jūsų priešas.“