Galingiausių BMW automobilių gamą praturtins naujasis M3 Saloon
(0)
Praėjus trylika metų nuo pirmojo modelio pasirodymo, rinkoje debiutuoja naujasis BMW M3 Saloon. Galingų ir sportiškų BMW automobilių gamą šis kūrinys praturtins efektyviai išvystyta aerodinamika, moderniausiomis technologijomis bei mažesniu svoriu.
Nors vizualiai naujasis keturių durų modelis turi panašumų su BMW 3 serijos Saloon, visi kėbulo komponentai yra unikalūs ir pabrėžiantys automobilio sportinę dinamiką – itin aptakios linijos, žemai nuleisti priekiniai žibintai, sportiškų formų variklio dangtis, specialūs šoniniai veidrodėliai, šoninės “žiaunos” priekiniame sparne.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
Automobilio priekio dizainas sukurtas taip, kad į variklį patektų kuo daugiau oro – tam įmontuoti trys dideli oro vamzdžiai. Aerodinamiką sustiprina dvigubų stipinų lengvo lydinio ratai, dvigubi išmetamieji vamzdžiai, bagažinės dangčio spoileris.
Vienas pagrindinių BMW M3 bruožų – įspūdinga galia – įkūnytas ir naujajame Saloon. Automobilis apginkluotas savo klasėje pirmaujančiu 4 l 420 AG varikliu, leidžiančiu jam įsibėgėti iki 100 km/h vos per 4.9 sekundės, tik viena dešimtąja sekundės dalimi mažiau nei prieš keletą mėnesių debiutavęs BMW M3 Coupe. Šešių pavarų mechaninė greičių dėžė ir kintamasis M diferencialas ratams leidžia perduoti 100 proc. galios. Vidutinės BMW M3 Saloon kuro sąnaudos – 12,4 l.
Kaip ir visuose 2007 m. debiutavusiuose BMW modeliuose, M3 Saloon yra įdiegtos Efficient Dynamics sistemos inovacijos, mažinančios vidutines kuro sąnaudas ir didinančios automobilių galią. Automobilio variklis patobulintas Brake Energy Regeneration sistema, užtikrinančia elektros generavimą tik tuomet, kai variklis turi perteklinės energijos arba automobilio stabdymo metu. Tai leidžia maksimizuoti variklio galingumą, kai to reikia, pavyzdžiui, staigaus greitėjimo metu.
Naujųjų technologijų dėka sumažėja ir automobilio svoris - naudojant variklio bloką, pagamintą kartu su Formulės-1 varikliais BMW lengvųjų lydinių liejykloje Landshute (Vokietija), naujasis V8 variklis sveria 202 kg, t.y. 15kg mažiau nei prieš tai buvęs 6 cilindrų variklis. Vientisas alkūninis velenas sveria tik 20 kg., o visi priekinės ašies komponentai pagaminti vien tik iš lengvo aliuminio.
BMW M3 Saloon kontrolę kelyje pagal individualius poreikius užtikrina MDrive mygtukas. Jį paspaudus automobilio elgesio algoritmas keičiasi pagal iš anksto sukonfigūruotus nustatymus. Vienu mygtuku, esančiu ant vairo, galima valdyti Elektroninę amortizatorių kontrolę (EDC), tris Dinaminės stabilumo kontrolės sistemos (DSC) lygius ir kt. programas. Visos pageidaujamos charakteristikos sukuriamos iDrive meniu, kuris yra profesionalios navigacinės sistemos dalis.
Tiksli naujojo BMW M3 Saloon įvedimo į rinką data bei kaina kol kas neskelbiama.