Rinkos raidos tendencijas analizuojantys „Mazda“ strategai atkreipė dėmesį, kad nuo 2001-ųjų iki 2006-ųjų SUV segmento automobilių paklausa ūgtelėjo dvigubai – nuo 280 tūkst. iki 560 tūkst. vienetų per metus. Originalius ar drauge su kitais visureigių konstravimo patirtį turinčiais gamintojais padidinto pravažumo, agresyviai atrodančius keturračius pastaruoju metu karštligiškai kūrė visi, pradedant „Porsche“, „Volvo“ ir baigiant „Peugeot“ bei „Citroën“. "Mazda CX-7" - šios kompanijos bandymas įsilieti į šį rinkos segmentą. Ką gi pamatysime šioje naujovėje?
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
CX-7 jėgos agregatas sukonstruotas „Mazda Performance Series“ padalinyje. 2,3 litro darbo tūrio tiesioginio įpurškimo benzininis variklis su turbina išvysto 260 AG pajėgumą esant 5500 aps./min. ir maksimalų 380 Nm sukimo momentą esant 3000 aps./min. Šis motoras leidžia automobiliui iki 100 km/val. įsibėgti per 8 sekundes ir pretenduoti į šios rungties lyderio titulą tarp visų SUV varžovų.
Tiesa, tą patį variklį ir identiškas pavarų dėžes turintys „Mazda6 MPS“ bei „Mazda3 MPS“ sugeba 100 km/val. greitį pasiekti atitinkamai per 6,6 ir 6,1 sek. nuo starto. Tai akivaizdžiai rodo, kokią įtaką automobilio dinamikai turi masė: mažoji „Mazda3 MPS“ sveria 1410 kg, o naujasis CX-7 modelis – 1775 kg.
Svarbu ir tai, kad konstruktoriams pavyko suvaldyti judančios mašinos keliamus oro srautus. Aerodinaminis triukšmas pro garso izoliacijos užkardas prasiskverbia tik viršijus 140-150 km/val. greičio ribą ir netgi tada nebūna pernelyg erzinantis. Oro pasipriešinimo koeficiento reikšmė – 0,34. T. y. viena geriausių iš šio segmento.
Kuro sąnaudos (gamintojo duomenimis) - 10,2L/100km, CO2 emisija - 243g/km. Gamintojo pateikiami ekonomiškumo parametrai neblogi kaip tokios klasės automobiliui, tačiau realiai atsiliepimų sulaukti reikės iš pačių vairuotojų.