Pirmasis pasaulyje Ferrari limuzinas  (5)

Sakysit, jog garsioji Ferrari kompanija limuzinų negamina? Visiškai teisingai! Tačiau Anglijos entuziastams tokia smulkmena nesukliudė patiems suprojektuoti Ferrari limuziną. Aišku, tikro Ferrari pagrindu - tokiu būdu gavosi greičiausias pasaulyje sportinis limuzinas. Nors jo konstrukcija didžiaja dalimi baigta jau senokai, tačiau visuomenei Ferrari limuzinas pristatytas tik šį mėnesį European Limousine and Chauffeur Show parodoje.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Nors prototipas techniškai tvarkingas, visgi tai greičiau eksperimentas, nei tikras bandymas sukurti Ferrari "jaunavedžių karietą". Pagrindiniai projekto entuziastai - Denas Kouli, kuriam priklauso ilgiausias Europoje Hummer Terminator ant dešimt ratų ir Krisas Raitas, McLaren ekspertas. Šiedu vyrukai įsigijo Ferrari 360 Modena ir pavertė ją tuo, ką matote - 6 metrų ilgio limuzinu. Konstrukcinis sprendimas elementarus - Ferrari perpjauta į dvi dalis ir tarp jų įterptas prailginimas iš kompozicinių medžiagų. Tokiu būdu gautas pakankamas tvirtumas prie santykinai nedidelio svorio padidėjimo. Patobulintas limuzinas gali sutalpinti 8 keleivius. Variklis - V8, turintis 3600 kubinių centimetrų darbinį tūrį. Jo visiškai pakanka, jog modifikuotas Ferrari iki 100 km įsibėgėtų per 6 sekundes. Konstravimas užtruko nei daug, nei mažai - 8 mėnesius. Tačiau šis sugaištas laikas jau davė pirmuosius rezultatus - po bandymų limuzinas įtrauktas į Gineso rekordų knygą kaip pats ilgiausias ir greičiausias Ferrari automobilis pasaulyje. Jo didžiausias pasiekiamas greitis - 274 km/h. Automobilio viduje įmontuotas 10 colių monitorius, į kurį perduodami vaizdai iš mašinos išorėje įmontuotos video kameros, taip pat įrengtos garso ir DVD sistemos. Pirminė "tiuninguoto Ferrari" kaina - 400 000 dolerių. Tai nėra labai dideli pinigai už istorinį ir turbūt vienintelį tokį modelį pasaulyje.
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (5)

Susijusios žymos: