Citroen C-Cactus - "Ekologiškas" patrauklumas  (10)

Šių metų Frankfurto automobilių parodoje Citroen pristato visiškai naują automobilio viziją - "C-Cactus". Tai - ekologiškas, saugus, patrauklaus dizaino automobilis, sukurtas naudojant modelio C4 platformą. Automobilių mėgėjus turėtų vilioti ne tik puikūs "C-Cactus" dizaino sprendimai, tokie kaip panoraminis stiklinis stogas, neįprastos formos, ekologiškos medžiagos - automobilio maksimalus greitis 150km/h (su ribotuvu), vidutinės kuro sąnaudos - tik 2,9l/100 km. Automobilyje sumontuotas hibridinis variklis – 70 AG HDi su DPFS ir 5 greičių automatine pavarų dėže bei 30 AG elektrinis motoras.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Naujas žvilgsnis į automobilio dizainą Ieškodami naujų automobilio išraiškos formų ir techninių sprendimų Citroen inžinieriai nusprendė atsisakyti daugelio dalių, apdailos detalių, kurios nėra būtinos automobiliui. Įvairios funkcijos buvo sujungtos į vieną, daugelis mechanizmų labai supaprastinti, išimtos visos dalys, kurios nėra svarbios komfortui ir be jų automobilis vis tiek važiuoja. C-Cactus modelio valdymo funkcijos yra sumontuotos tik centriniame valdymo pulte ir vaire. Pavyzdžiui, nebeliko atskiro prietaisų skydelio, nes jo funkcijos buvo perkeltos į šias dvi dalis. Kitas supaprastinimo pavyzdys galėtų būti durų panelė, kuri susideda tik iš dviejų dalių, kai tuo tarpu tradicinio hečbeko – iš dvylikos. Nepralenkiamos automobilio ekologinės savybės C-Cactus pirmiausia yra labai ekologiškas automobilis. Dyzelinio hibridinio variklio nuodingųjų CO2 dujų emisija yra tik 78 g / 1 km. Šio hibridinio variklio sandara labai įdomi – automobilyje sumontuotas 70 AG išvystantis dyzelinis variklis su specialiu filtru bei automatine pavarų dėže ir papildomas 30 AG išvystantis elektrinis motoras. Siekiant paprastumo - elegantiškas ir linksmas dizainas Šio koncepcinio automobilio išorės dizainas labai drąsus ir modernus. Dominuoja minimalistinis dizainas, neįprastos formos, banguotos linijos derinamos su kampuotomis. Dėmesį patraukia priekiniai žibintai, sumontuoti virš masyvių oro įsiurbimo angų ir grotelių. Jų forma labai originali – viršuje apvalūs, apačioje kampuoti. Paaukštintas variklio dangtis, ryškiai išsiskiriantys durų rėmai sukuria tvirto, dinamiško automobilio įspūdį. Plataus diametro ir žemo profilio ratai automobiliui suteikia modernią, šiek tiek grėsmingą išvaizdą. Toks pat dizaino kodas pastebimas ir galinėje automobilio dalyje. Minimalistinis dizainas reiškia mažiau detalių, o tuo pačiu mažiau neperdirbamų medžiagų. Šio Citroen modelio priekinis stiklas, langai, padangos gali būti naudojamos pakartotinai. Durų panelė pagaminta iš neapdirbto plieno, kuris yra nedažytas, bet apsaugotas nuo rūdijimo. C-Cactus maksimalus greitis apribotas iki 150 km/h. Toks inžinierių pasirinkimas ne tik prisideda prie gamtosaugos, bet ir išreiškia naują Citroen požiūrį į automobilį, kuriame vairuotojas ir aplinka yra harmonijoje. Modeliuojant Citroen C-Cactus vidaus dizainą buvo siekiama sukurti paprastumo, erdvės švarumo pojūtį. Atsisakyta detalių, kurios nereikšmingos vairavimui, bet kitos, kurios įprastuose automobiliuose yra nematomos, tapo dekoro dalimi. Pavyzdžiui, vairo kolonėlė, oro kondicionieriaus vamzdis yra pagrindiniai akcentai salone. Kvapaus oro gaiviklio pripildymas taip pat yra matomas ir puošia automobilio vidų. Dekorui naudojamos tik ekologiškos medžiagos, tokios kaip kamštis, perdirbta oda, daugelis detalių nulakuotos baltu laku. Durų panelė, sėdynės papuoštos gėlių, augalų, drugelių formomis, kurios simbolizuoja gamtą, švarą, tyrumą. Estetiška erdvė – taip būtų galima apibūdinti C-Cactus saloną. Drąsūs sprendimai lengvam ir patogiam važiavimui C-Cactus gali pasigirti pažangiomis technologijomis ir sprendimais, optimizuojančiais vidaus erdvę ir vairavimo savybes, už daugeliui prieinamą kainą. Keleiviai gali naudotis įvairia saugumo, komforto įranga. Įdomi detalė – nešiojamas MP3 grotuvas su sensoriniu valdymu. Kai šis grotuvas įdedamas į vairo centrą, sistema jį atpažįsta ir įjungia. Fiksuotoje centrinėje vairo dalyje sumontuota daugybė svarbiausių jungiklių. Centrinis valdymo pultas, kuris įkomponuotas tarp priekinių sėdynių, taip pat valdomas sensoriškai. Čia sumontuota navigacinė sistema, garsiakalbiai, garso aparatūra, jis atlieka ir borto kompiuterio funkciją. Taip sumažinama įrangos kaina, nes funkcijos yra sugrupuotos. Šis automobilis buvo kuriamas šeimai, todėl yra erdvus ir praktiškas. Jo ilgis - 4,2 m, plotis – 1,8 m, bagažinės talpa nuo 500 iki 1100 litrų, o svoris nedidelis-1,180 kg. Panoraminis stiklinis stogas dar labiau praplečia vidaus erdvę ir leidžia lengvai patekti natūraliai šviesai. Techninės charakteristikos:                                          

Ilgis- 4,200 mm , plotis- 1,800 mm , aukštis – 1,490 mm

Ratų bazė – 2,800 mm

Svoris – 1,180 kg

Didžiausias greitis – 150 km/h

Vidutinės degalų sąnaudos – 2,9 l/100 km

CO2  emisija – 78 g/km

Oro pasipriešinimo koeficientas – 0,35

Hibridinis variklis – 70 AG HDi variklis su DPFS ir 5 greičių automatine pavarų dėže ir 30 AG elektrinis motoras

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (10)

Susijusios žymos: