Kompiuterinių žaidimų revoliucija su Ray Tracing technologija  (0)

Planuojamas dar vienas didžiulis kompiuterinių žaidimų grafikos kokybės šuolis. 26 metų programuotojo Daniel Pohl sukurta technologija Ray Tracing (pažodinis vertimas "spindulių trasavimas") jau pritaikyta Quake 3 RT - eksperimentinėje žaidimo versijoje, kurioje pritaikyta technologija, apskaičiuojanti šviesos spindulių sklidimo kelią ir taip suteikianti vaizdui išskirtinį realumą. Šiuo metu technologija jau pritaikoma žaidimui Quake 4. Iki šiol pagrindinė problema, neleidusi įgyvendinti naujojo sumanymo realaus laiko žaidimuose buvo ta, kad tipinių procesorių sparta buvo nepakankama norint apdoroti didžiulį duomenų kiekį. Pohl'as teigia, kad lygiagretus duomenų apdorojimas naujausiuose daugiabranduoliuose procesoriuose su pažangiais grafiniais lustais toliau spartins grafikos vystymąsi.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)