Futuristiniuose "Peugeot" automobiliuose - propeleriai ir vairalazdės  (7)

Visi šioje fotogalerijoje pateikti koncepciniai modeliai buvo automobilių gamintojo "Peugeot" rengiamo konkurso "Peugeot Design Contest 2008" dalyviai. Organizatoriai dizaineriams davė užduotį sukurti ateities miestui skirtas transporto priemones, akcentuojant dėmesį į poveikį aplinkai, socialinę harmoniją, interaktyvų mobilumą ir efektyvumą. Kokie gi konkurso rezultatai? Skaitykite toliau.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pirmoje nuotraukoje parodytas modelis "Blade". Autoriaus Ying Hui Choo manymu, transporto priemonės efektyvumas padidinamas sumontavus vėjo turbiną, kuri įkrauna automobilio akumuliatorių. Oskar'o Johansen'o sukurtas "888" savo centrinėje dalyje turi lanksčią ašį, per kuria automobilis gali būti perlenkiamas tais atvejais, kai reikia sumažinti jo ilgį - taip jis lengviau pastatomas į stovėjimo vietą, be to, jis geriau matomas kitiems vairuotojams. Emre Yazici modelis "EGO" turi tik dvejus ratus, ir valdomas specialia vairalazde. Priekinis stiklas tuo pačiu naudojamas vietoj durų. Amerikietis Tolga Metin sukūrė "Peugeot Magnet" - automobilio, varomo magnetine energija, koncepciją. Transporto priemonės idėja gimininga magnetinės levitacijos principu veikiantiems traukiniams. Dizaineris iš Prancūzijos Woo-Ram Lee pasiūlė elektrinį "MoVille" - vieno keleivio kapsulę, judančią ant trijų įmagnetintų rutulių. Kinietis Ke Guo sukūrė aerodinaminės formos vandens lašą primenantį automobilį, kurį autoriaus teigimu įkvėpė "Formulė 1". Lenktos formos priekinis "PRO" stiklas tuo pačiu veikia kaip atidaromas automobilio salono dangtis ir užtikrina 180 laipsnių matomumą šonine kryptimi. Michael Witus Schierup of Denmark says his "Peugeot Verde" taip pat gali keisti savo ilgį priklausomai nuo to, kokioje aplinkoje jis naudojamas. Autorius numato tris režimus: automagistralės, miesto ir parkavimo. Automagistralės režime transporto priemonė išsitempia iki pilno ilgio - maždaug 5 metrų. Miesto režime ilgis sumažėja iki maždaug 3,6m, o parkavimo režime automobilis sutrumpėja maksimaliai. Dalyvis iš Argentinos Esteban Peisci pasiūlė "Xtreet". Šis modelis taip pat vietoj tradicinių ratų naudoja sferas.
(0)
(0)
(0)

Komentarai (7)

Susijusios žymos: