Atnaujinta „Intel vPro“ technologija praplečia IT ūkio aptarnavimo galimybes (0)
„Intel“ šiandien pristatė trečiąją „Intel vPro“ technologijos, skirtos versle naudojamiems staliniams kompiuteriams, kartą. Ja aprūpinti kompiuteriai taps savarankiškais įmonės tinklo nariais, kurių saugumą, mažą aptarnavimo trukmę ir kainą užtikrins naujos „Intel“ technologijos. Naujoji „vPro“ technologijos versija atveria duris naujų virtualių sprendimų taikymo galimybėms, smulkiajam verslui skirtų produktų plėtojimui.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Darbiniu „McCreary“ vardu anksčiau vadintoje trečioje „vPro“ kartoje dera energiją taupanti „Intel Core 2“ šeimos dviejų ir keturių branduolių procesorių galia, naujasis „Intel Q45 Express“ mikroschemų rinkinys, „Intel 82567LM Gigabit Network“ tinklo lustas bei „Active Management 5.0“ technologija.
Be kitų verslo aplinkoje svarbių savybių nauja „vPro“ versija praplečia galimybes efektyviai aptarnauti ir apsaugoti įmonės kompiuterius, esančius už bendrovės tinklo ribų. Pasinaudodamas „Remote Alert“ funkcija, nutolęs kompiuteris gali užmegzti ryšį su bendrovės IT skyriumi net tuomet, kai yra išjungtas.
Pasinaudodami „Remote Scheduled Maitenance“ funkcija kompiuterių administratoriai gali nustatyti reguliarų nutolusių kompiuterių prisijungimą aptarnavimui prie IT valdymo programos. „Fast Call for Help“ funkcija vartotojui leidžia vienu mygtuko paspaudimu kreiptis pagalbos į informacinių technologijų skyrių, net jeigu vartotojo kompiuteris yra sugedęs, neveikia kompiuterio operacinė sistema ar kietasis diskas.
„Technologija „Intel vPro“ labai pagelbėjo pažangiųjų informacinių technologijų rinkoms, o mes kasmet pristatėme unikalias inovacijas, padedančias spręsti didžiausius IT rinkos iššūkius. Naujausia „vPro“ versija palengvina kompiuterių ūkio aptarnavimą – nutolusi sistema įgalina kreiptis į atsakingą asmenį internetu, net jei sistemos darbas yra sutrikęs. Panašiai kreipiamės į gydytojus, kai susergame“, - teigė „Intel“ viceprezidentas ir Skaitmeninio biuro platformų padalinio vadobvas Gregoris Bryantas (Gregory Bryant).
Naujausioje „vPro“ versijoje „Intel“ dviem naujomis savybėmis praplėtė ir prieigos prie kompiuterio valdymą. „Access Monitor“ funkcija stebi ir fiksuoja prisijungimus ir kompiuteriu atliekamus veiksmus. Įdiegtas sistemų su „Microsoft Network Access Protection“ technologija automatinis identifikavimas, užtikrina saugų nuotolinį kompiuterio aptarnavimą.
Nauji sprendimai smulkiajam verslui
„Intel“ pirmąsyk pritaikė „vPro“ technologijos savybes smulkiojo verslo, kurio kompiuterius dažniausiai aptarnauja specializuotų žinių neturintis personalas, reikmėms. Įmonėms, kurių IT ūkius sudaro mažiau nei 25 kompiuteriai skirta „Intel IT Director“ sąsaja leidžia patrauklioje aplinkoje stebėti pagrindinius kompiuterių nustatymus ir jų būsenas. Ši sąsaja leidžia riboti potencialiai pavojingų USB įrenginių prijungimą, automatizuoti atsarginių kopijų rengimą, kuris užtikrina sklandų darbą po kietojo disko gedimų.
Nuolat su kompiuterių problemomis susiduriantiems smulkiojo verslo subjektams „Intel“ siūlo „Intel Remote PC Assist“ technologiją. Tai saugi paslauga, kuri vienu mygtuko paspaudimu internetu sujungia įmonę su kompiuterių aptarnavimo paslaugų tiekėju. Prisijungus administratoriui, jis problemai išspręsti gali naudotis visomis „vPro“ technologijos galimybėmis. IT ūkio aptarnavimo paslaugų teikėjams „Intel Remote PC Assist“ technologija reiškia paprastesnį kliento pasiekimą, sumažėjusius veiklos kaštus. Iškart po pristatymo „Intel Remote PC Assist“ bus prieinama Šiaurės Amerikos, Australijos ir Naujosios Zelandijos rinkose.
„Intel“ taip pat pristatė dvi su naujomis „vPro“ galimybėmis suderinamas pagrindines plokštes. „Intel Desktop Board DQ45CB“ skirta standartinio dydžio, o „Intel Desktop Board DQ45EK“ – mažesnių gabaritų kompiuteriams.
Nauji kompiuterių saugumo užtikrinimo ir aptarnavimo modeliai
Daug informacinių technologijų įmonių ieško naujų sprendimų, kurie leistų sustiprinti saugumą, pagerinti aptarnavimą ir tuo pat metu sumažinti bendruosius kaštus. „Dynamic Virtual Client“ (DVC) šeimos technologijos drauge su „vPro“ savybėmis leidžia realizuoti kompiuterių tinklo modelius, kuriuose tarnybinėje stotyje saugomos programos tinklu perduodamos į jų užklaususius kompiuterius. Tokiu būdu supaprastinamas vartotojų aptarnavimas, IT ūkio priežiūra ir priešingai nei kompiuterio-kliento modelyje, išvengiama didelių duomenų centrų poreikio. DVC produktus, išnaudojančius „vPro“ galimybes neseniai pristatė „Lenovo“, „Citrix“ ir „Microsoft“.