"YouTube" pakilo į antrą populiariausių paieškos sistemų vietą, pralenkdama "Yahoo" (4)
JAV rinkos tyrimų kompanijos "ComScore" atliktas interneto paieškos sistemų reitingavimas leidžia manyti, jog "YouTube" sugeneruoja didesnį paieškos užklausų kiekį nei "Yahoo". Jei "YouTube" paiešką laikytume įprastu paieškos varikliu, pirmąsias dvi vietas šioje rinkos dalyje užimtų "Google" priklausančios informacinės tarnybos. Bendrai imant "Google" pagal šį parametrą maždaug keturis kartus lenkia "Yahoo" ir daugiau nei 10 kartų "Microsoft MSN" svetaines
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
"ComScore" atlikto tyrimo ataskaitoje analizuojama iš viso 11,7 milijardo paieškos užklausų, kurias per 2008 metų rugpjūčio mėnesį sugeneravo JAV gyventojai. Pagal ją "Google" savo paieškos sistemų rinkos dalį praplėtė iki 63%, antra vieta teko "Yahoo" (19,3%), trečia - "Microsoft" (8,3%). "Ask.com" ir AOL užėmė atitinkamai ketvirtą ir penktą vietas - šioms svetainėms tenka mažiau nei 5% rinkos dalies.
Šiek tiek netikėtos naujienos pateikiamos išplėstinėje ataskaitos dalyje. Rugpjūtį vien tik JAV gyventojai "Google" sugeneravo 7,6 milijardus užklausų, tačiau antroji vieta tenka portalui "YouTube" - 2,6 milijardo. "YouTube" ne tik leido "Google" pirmą kartą peržengti bendrą 10 milijardų užklausų ribą, bet ir pralenkė "Yahoo", kurio užklausų srautas nuo 2008 liepos nukrito 5% ir siekė 2,4 milijardo.
"ComScore" vertinimu, kompanijos "Microsoft" svetainėse sugeneruota apie 1 milijardas paieškos užklausų. Ataskaitoje taip pat minimi tokie portalai kaip "Ebay" (434 milijonų paieškų), "Craigslist" (335 milijonų), "Facebook" (186 milijonų) ir "MySpace" (585 milijonų).