Interneto vartotojai skatinami burtis į netradicinę virtualią bendruomenę (3)
Žinios, įtaka ir atlygis. Tokius privalumus Lietuvos interneto vartotojams pasiūlė tyrimų kompanija Synopticom, Lietuvos interneto vartotojus kviečianti tapti virtualaus panelio Synopanel.lt nariais ir reguliariai dalyvauti apklausose. Manoma, kad užsienyje paplitęs laiko leidimo, informacijos ir atlygio gavimo būdas sudomins ir lietuvius.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
“Panelis - tai aktyvių interneto vartotojų grupė, kurios nariai nori ir sutinka už tam tikrą atlygį reguliariai dalyvauti tyrimų kompanijos vykdomose apklausose. Registruodamiesi specialiame portale, vartotojai atsako į kelis svarbiausius klausimus apie save ir palieka kontaktinį elektroninio pašto adresą”, - pasakoja projektų vadovas Liutauras Daugirdas ir pabrėžia, kad panelyje taikomi aukščiausi duomenų apsaugos standartai.
Pirmą kartą Lietuvos visuomenei viešai pristatomas panelis Synopanel.lt jau vienija kelis tūkstančius Lietuvos internautų. Projekto kūrėjai teigia, kad kiekvienas atranda savo motyvų būti tokios bendruomenės nariu.
Panelio dalyviams tyrimų kompanija periodiškai siunčia kvietimą dalyvauti apklausoje viena ar kita tema. Dalyvavimas kiekvienoje apklausoje vertinamas tam tikru taškų skaičiumi, o sukauptus taškus galima išsikeisti į dovanėles.
"Be abejonės vartotojai supranta, kad panelis – puiki vieta išsakyti savo nuomonę aktualiais klausimais ir šitaip keisti rinką, aplinką, net visuomenės požiūrį. Kitus gundo galimybė pirmiesiems išbandyti ir įvertinti rinkoje naujai pasirodžiusias prekes, paslaugas ar net prisidėti prie jų kūrimo. Tretieji siekia tapti panelio nariais dėl galimybės kaupti už dalyvavimą skiriamus taškus ir iškeisti juos į malonias dovanas", - pasakoja L.Daugirdas.
Synopanel.lt moderatorių teigimu, labai svarbu, kad atsakinėjimas į klausimus išliktų smagia pramoga ir nevirstų rutina, todėl panelio nariai kviečiami dalyvauti apklausoje ne dažniau nei kartą per mėnesį.
“Dalyvavimas tokiose apklausose nėra tik atsakinėjimas į klausimus - kai kuriose tyrimuose dalyviai prašomi įvertinti naujų prekės ženklų vizualus, garsus ar video pranešimus. Patys apklausų dalyviai neretai užsimena, kad tai įdomi ir domėtis skatinanti veikla”, - užsimena Synopanel.lt kūrėjai.