„Lietuvos geležinkeliai“ užsakė iš „Siemens“ dar 10 lokomotyvų (0)
AB „Lietuvos geležinkeliai“, įvertinusi „Siemens“ prekinių lokomotyvų „ER20 CF“ sėkmingą eksploataciją Lietuvoje, užsakė dar dešimt tokių pat lokomotyvų. Užsakymo vertė daugiau nei 35 milijonai eurų. Į šią sumą taip pat įeina bandymai bei garantinė priežiūra.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tarptautinės technologijų ir inovacijų kompanijos „Siemens Mobility“ padalinio pagamintas lokomotyvas yra vienas galingiausių ir sunkiausias Europoje.
2010 metų gegužę – rugsėjį į Lietuvą kas mėnesį bus atplukdoma po du lokomotyvus.
Iš viso Lietuvoje bus eksploatuojami 44 tokie „Siemens“ lokomotyvai. 2005 metais „Lietuvos geležinkeliai“ „Siemens“ užsakė trisdešimt keturis šešių ašių dyzelinius-elektrinius lokomotyvus. Šio kontrakto vertė – 123 milijonai eurų.
Dvidešimt lokomotyvų iš pirmojo užsakymo jau surinkti „Siemens“ lokomotyvų gamykloje Miunchene (Vokietija) ir pristatyti „Lietuvos geležinkeliams“.
„Siemens Eurorunner“ šeimai priklausantys „ER20 CF“ kursuos tranzitiniu koridoriumi, jungiančiu Rusiją ir Baltijos jūros uostamiesčius Klaipėdą ir Kaliningradą.
Naujieji 138 tonų svorio „ER20 CF“ lokomotyvai dviguba trauka gali tempti net 6 000 tonų sveriantį sąstatą. Iki šiol Lietuvoje eksploatuojami prekiniai lokomotyvai dviguba trauka galėjo pervežti 4 000 tonų svorio sąstatus.
Iš kitų pardavėjų siūlomų lokomotyvų „ER20 CF“ išsiskiria degalų sąnaudomis – „Siemens“ lokomotyvas yra 40 proc. ekonomiškesnis.
„Eurorunner“ šeimos lokomotyvai yra keturių ar šešių ašių. Pastarieji, šešių ašių lokomotyvai pirmą kartą pradėti eksploatuoti Lietuvoje. Keturių ašių „Eurorunner“ lokomotyvus jau eksploatuoja Austrijos federaliniai geležinkeliai, Honkongo „Kowloon-Canton“ geležinkelių korporacija bei keli privatūs geležinkelių operatoriai Vokietijoje ir Austrijoje.