Naujoji „Ford Fiesta“ jau pasiekė ir Lietuvą  (13)

Rugpjūčio pabaigoje Europoje pradėta serijinė naujosios „Ford Fiesta“ gamyba. Šis automobilis skirtas viso pasaulio rinkoms, tačiau net ir pakankamai didelė mažų automobilių paklausa nesutrukdė „Fiesta“ taip greitai pasiekti Lietuvos salonus.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Naujoji „Fiesta“ gaminama naudojant sudėtingas technologijas, įprastai naudojamas didiesiems automobiliams gaminti. Pasak gamintojų tai tvirtas, stiprus ir saugus automobilis - tai leido pasiekti kėbulo konstrukcijos technologijos, kurios sumažino svorį 40 kg net naudojant labai kieto ir atsparaus plieno lakštus, tuo pačiu naujoji „Fiesta“ pasižymi itin gera garso izoliacija ir sandarumu. Siekiant užtikrinti itin aukštą saugumą, pirmą kartą mažame automobilyje pritaikyta vairuotojo kelių apsaugos oro pagalvė: standartinėje įrangoje yra net 5 saugos oro pagalvės. Naujoji „Fiesta“ siūloma trejų ir penkerių durų hečbeko kėbulo tipais, net penkių įrangos lygių: „Trend“, „Titanium“, „Ghia“, „Sport“ ir „ECOnetic“. Visuose naujosios „Fiesta“ įrangos lygiuose yra 5 saugos oro pagalvės, naujos kartos elektromechaninis vairo stiprintuvas EPAS, naudojantis kur kas mažiau energijos, integruotas CD grotuvas su nuotoliniu valdymu ant vairo, elektra valdomi ir šildomi kėbulo spalvos šoniniai veidrodėliai , elektra valdomi priekiniai langai, nuotolinis centrinis užraktas, keturiomis kryptimis reguliuojama vairaračio ir vairuotojo sėdynės padėtis, šildomos priekinės sėdynės ir kt. įranga.

„Ford“ naujajai „Fiesta“ gamai siūlo du benzininius ir tris dyzelinius variklius. „Fiesta ECOnetic“ versija, komplektuojama su itin taupiu ir ekologišku 1,6TDCi turbodyzeliniu varikliu, turinčiu kietųjų dalelių filtrą. „ECOnetic“ versijos vidutinės kuro sąnaudos tėra 3,7 l/100 km, o CO2 emisija – tik 98 g/km. Tai mažiausiai aplinką teršiantis automobilis ir savo klasėje, ir „Ford of Europe“ modelių gamoje.

Naujosios „Fiesta“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 35 900 Lt, 5 durų versijos kaina nuo 39 800 Lt, dyzelinio varianto –nuo 47 800 Lt.

Gamintojai primena, jog tradiciniu tapęs ir daug dėmesio sulaukiantis tarptautinis automobilių konkursas „Europos metų automobilis“ (angl. „European Car of the Year“) šiemet sulaukė 37 kandidatų, tačiau į finalą pateko tik 5 geriausieji, tarp jų – ir naujoji „Ford Fiesta“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(1)
(0)
(1)

Komentarai (13)

Susijusios žymos: