Priešingai nei anksčiau vykusiuose ištvermės maratonuose, 2009 metų lenktynėse dalyvaus ne „Pajero“ visureigiai, o visiškai naujai sukurti „Racing Lancer“ automobiliai. Visi jie bus varomi 3 l darbinio tūrio turbodyzelinių variklių.
Nors automobiliai ir pasikeitė, prie jų vairo bus galima išvysti jau gerai pažįstamus veidus: Lucą Alphandą, Hiroshį Masuoką, Stephane'ą Peterhanselį bei Joaną „Nani“ Romą. Visi jie šią savaitę baigė pasiruošimą didžiausiam metų išbandymui. Jau gruodžio 19 dieną „Racing Lancer“ automobiliai lėktuvu bus nugabenti į Buenos Aires.
V6 tipo automobilių varikliai išvysto 280 arklio galių ir pasiekia įspūdingą 650 Nm sukimo momentą. Motorai „ginkluoti“ pora turbokompresorių ir tarpiniais aušintuvais, kurių vėdinimo sistemos sumontuotos automobilio gale. Aušinimui reikalingas oras tiekiamas per specialią angą, esančią ant „Racing Lancer“ stogo.
Variklio galia visiems keturiems lenktyninio „Mitsubishi“ ratams perduodama per mechaninę 5 laipsnių nuoseklaus jungimo pavarų dėžę, kurios pagrindinė užduotis – efektyviai „susidoroti“ su milžinišku sukimo momentu. „Racing Lancer“ transmisija pasižymi savaime užsiblokuojančiu diferencialu, žinomu iš pergales skynusių „Pajero Evolution“ modelių.
„Mitsubishi“ komanda nėra pralaimėjusi Dakare nuo 2001 metų. Iš viso japonų gamintojas savo kolekcijoje turi net 12 šio prestižinio ralio nugalėtojo titulų.