2008 metų pabaiga su „rusišku trenksmu“: pristatytas serijinis sportinis automobilis „Marussia“ (Video)
(40)
Rusijoje pristatytas pirmasis serijinis sportinis automobilis "Marussia", kuriuo galima važiuoti bendro naudojimo keliais – visais atžvilgiais sensacinga naujiena. Gal jis taps pranašu, padėsiančiu atsigauti visai rusiškų automobilių pramonei?
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
Ambicingo projekto idėjinis vadas Nikolajus Fomenko (pakankamai gerai žinomas Rusijos dainininkas ir TV laidų vedėjas) teigia, kad "Marussia" yra inovatyvus mechanikos kūrinys, visų pirma žvelgiant iš saugumo pozicijų.
"Paskutiniu šimtmečiu visi automobiliai buvo gaminami pagal tą pačią konstrukcinę bazę. Mes sukūrėme visai kitokią serijinio automobilio konstrukciją, panašią kaip automobilių sporte, - teigė N.Fomenko. - Pavyzdžiui, šios mašinos pakaba kardinaliai skiriasi nuo įprastinės. Be to, "Marussia" yra sumontuotas rėmas iš trijų dalių. Tai pats patikimiausias iš automobilių gamyboje naudojamų saugumo formatų. Ši mašina važiuoja labai greitai ir yra pati saugiausia - mašinos keleiviai net ir po autoįvykio nenukentės".
Naujojo sportinio automobilio pakaba yra dviejų padėčių ir pagal poreikį ją galima reguliuoti. "Marussia" pirkėjams siūlomas standartinis automobilio rėmas, o išorinį vaizdą jis gali išsirinkti pagal savo pageidavimą iš pasiūlytų variantų.
Vieni iš svarbiausių akcentų - saugumas ir greitis – pasirinkti neatsitiktinai. Juk jų kūrėjas, N.Fomenko, ankščiau buvo profesionalus lenktynininkas, todėl kurdamas pirmąjį automobilį panaudojo nemažai savo asmeninės patirties. Tvirtinama, kad pagal šiame automobilyje įdiegtas saugumo priemones, jis neturi analogų tarp serijinių mašinų.
Nors modelio išvaizda ir primena rinkoje esančius konkurentus, tačiau tai pakankamai išskirtinis automobilis. Visų pirma dėl to, kad jo ratus varo ne tik vidaus degimo, bet ir elektrinis variklis.
Po motoro dangčiu slepiasi 3,5 l darbinio tūrio 6 cilindrų variklis, išvystantis 240 AJ galią. Spėjama, jog tai „Renault” arba „Nissan” gaminys, tuo tarpu elektrinio variklio kilmė nėra aiški. Didžioji dalis automobilio detalių yra kitų gamintojų, tačiau apie 35 proc. sudėtinių dalių – rusiškos. Žadama, jog elektrinio variklio pagalba pavyks įveikti apie 400 km atstumą. 100 km/h greitį „Marussia” pasieks maždaug per 5 s, o jo didžiausias greitis sieks 320 km/h.
Automobilio viduje – moderniausios IT technologijos. Rusų kompanijos atstovai pasiūlys „4G Yota” tinklą su 10 Mbps duomenų perdavimo greičiu, „Bluetooth” ir GPS funkcijas bei 320 GB talpos kietąjį diską.
Tikimasi, jog pirmuosius pirkėjus „Marussia” pasieks 2009 m. rudenį. Ambicingojo N.Fomenko planuose – sportinės automobilio versijos pasirodymas FIA GT čempionate 2010 m. . Įdomu tai, kad šio superautomobilio gamintojai ir patys negali tiksliai pasakyti savojo kūrinio kainos - nes ekonomikos krizė vis kelia mašinos gamybos kaštus.
Kas supranta rusiškai, gali pasižiūrėti automobilio pristatymą. Nesuprantantys kalbos bent jau pasigrožės jo išvaizda.