„Yahoo“ plečia savo veiklą siūlydama naujas muzikos paslaugas  (0)

„Yahoo Inc“, bandydama įgyti pranašumą besivystančiame skaitmeninės muzikos versle, bendradarbiauja su kitais muzikos tiekėjais internete.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pirmadienį buvo pristatyta nauja „Yahoo Music“ versija, kuri apima mokamas ir nemokamas muzikos paslaugas, prieinamas internete ir leidžiančias „Yahoo“ vartotojams pasiekti ir naudotis paslaugomis iš „Yahoo“ svetainės. „Yahoo“ užmezgė komercinius ryšius su skaitmeninės muzikos mažmenininkais, tokiais kaip „Apple Inc.“, kuri ima mokestį už kiekvieną persiuntimą“, - teigė kompanija.

Šis žingsnis buvo žengtas praėjus daugiau nei metams po „Yahoo“ pranešimo, kuriame teigė nutraukianti savo mokamas muzikos paslaugas ir stengsis atitikti kompanijos pastangas paversti „Yahoo“ atviresne bei sujungti kitų kompanijų išvystytus produktus ir paslaugas. „Mes tikrai norime daugiau dėmesio skirti paslaugoms, kurias vartotojai labiausiai vertina ir tapti trečiųjų šalių partneriais, kad galėtume teikti visą muzikos paslaugų rinkinį“, - sakė „Yahoo“ Muzikos vyriausiasis vadybininkas Michael Spiegelmen, apibūdinęs „Yahoo Music“ kaip svarbiausią strateginę kompanijos permainą.

„Yahoo Music“ svetainės lankytojai galės pasirinkti modulių įvairoves, kurios atstovauja skirtingas interneto muzikos svetaines, apimančias nemokamas, panašias į radijo stoties transliavimo paslaugas - „Pandora“ ir „last.fm“, muzikinius klipus iš „YouTube“ ir mokamą muzikos atsisiuntimą iš „iTunes“ ir „Amazon.com“. „Yahoo Music“ svetainėje galima rasti ir naująją paslaugą „Artist Pages“. Tai tarsi parduotuvė žmonėms, kurie domisi konkrečiu atlikėju ar grupe. Čia galima rasti viską - nuo turo datų ir koncertų bilietų iki nuotraukų ir redakcinio turinio. Kompanija teigia, kad „Yahoo Music“ siūlo muzikos kūrinių ir informacijos apie 500 000 atlikėjų (tai yra dvigubai daugiau, nei anksčiau siūlė „Yahoo“). „Mūsų idėja yra suteikti žmonėms galimybę gauti informacijos apie bet kurį juos dominantį atlikėją“, - sakė Spiegelman.

Kompanijos „ComScore“ atliktas tyrimas rodo, kad gruodžio mėnesį „Yahoo Music“ užėmė antrąją vietą iš visų interneto muzikos svetainių, o joje apsilankė 19,6 milijonų lankytojų. Pirmoje vietoje buvo „Time Warner Inc.“ svetainė „AOL Music“, kurioje apsilankė 24,6 milijonų lankytojų, o trečioje vietoje – kompanijos „News Corp“ svetainė „MySpace Music“, kurioje lankėsi 17,2 milijonų lankytojų.

Šiuo metu kompanijoje „Yahoo“ vyksta pertvarkymas, kuriam vadovauja prezidentas Carol Bartz, sausio mėnesį „perėmęs vadeles“ iš kompanijos įkūrėjo Jerry Yang. 2008 m. ketvirtą ketvirtį „Yahoo“ pardavimai smuko 1 procentu iki 1,8 milijardų dolerių. Šių metų pirmojo ketvirčio finansinius rezultatus kompanija paskelbs šį mėnesį. „Yahoo“ pranešė, kad apie „Yahoo Music“ atidarymą galvojo jau rugsėjo mėnesį. Pirmadienį pristatyta versija techniškai yra „beta“ bandomoji versija, tačiau kompanija teigia, kad ji tinkama plačiajai visuomenei.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: IT žinios
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: