Dideli „X“ užmojai: teigia, kad nauji produktai konkuruos su „YouTube“ ir „LinkedIn“  ()

Socialinio tinklo „X“, kuris anksčiau buvo žinoma kaip „Twitter“ – vadovybė teigė, kad šis socialinis tinklas sieks naujų verslo krypčių vaizdo įrašų bei įdarbinimo srityse ir ateityje konkuruos su „YouTube“ ir „LinkedIn“, praneša „HT Tech“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pasak šaltinio, „X“ savininkas Elonas Muskas ir generalinė direktorė Linda Yaccarino per ketvirtadienį vykusį visos bendrovės susirinkimą, skirtą paminėti metams nuo E. Musko įvykdyto „Twitter Inc.“ perėmimo, minėjo planus konkurioti su šiomis dviem svetainėmis. Vadovybė taip pat užsiminė apie užmojus sukurti naujienų platinimo paslaugą „XWire“, kuri konkuruotų su „PR Newswire“, teigė šaltinis, prašęs neviešinti jo tapatybės.

Susitikimas buvo pirmas kartas, kai E. Muskas ir L. Yaccarino kartu kalbėjo apie visą bendrovę, nurodė šaltinis. L. Yaccarino buvo įdarbinta „X“ generaline direktore gegužę ir atėjo iš „NBCUniversal“, kur buvo atsakinga už reklamą ir partnerystę.

E. Muskas prieš metus – spalio 27 d. – pasirašė 44 mlrd. dolerių vertės sandorį dėl „Twitter“ įsigijimo. Jis greitai atleido daugumą socialinio tinklo vadovų ir atleido arba paskatino atsistatydinti daugumą darbuotojų. Ir E. Muskas, ir L. Yaccarino skelbė, kad platformoje praleidžiama rekordiškai daug laiko, ir suskaičiavo 500 mln. vartotojų – nors kai kurių trečiųjų šalių vertinimais, prie „X“ dabar prisijungia mažiau žmonių nei pernai šiuo metu.

L. Yaccarino daugiausia dėmesio skyrė santykiams su reklamdaviais, o E. Muskas susitelkė į produkto pertvarkymą, reklamuodamas „premium“ prenumeratą, keisdamas paskyros „patvirtinimo“ reikšmę ir pasitelkdamas bendruomene paremtą faktų tikrinimo sistemą „Community Notes“.

 

Kaip „X“ konkuruos su „YouTube“, „LinkedIn“ ir „PR Newswire“, neaišku – vadovai pateikė nedaug informacijos.

Bendrame „X“ darbuotojams išsiųstame vidaus pranešime, kurį matė ir „Bloomberg News“, E. Muskas ir L. Yaccarino teigė, kad bendrovė „dabar yra pasirengusi augti“, ir paminėjo „dešimtmečio trukmės inovacijas vos per 12 mėnesių“.

Parengta pagal „HT Tech“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(2)
(4)
(-2)

Komentarai ()