Gruodį – naujas žiūrimiausias „YouTube“ kanalas Lietuvoje: tarp lyderių – jau ketverius metus ()
Mobiliojo ryšio operatoriui „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ gruodį pirmą kartą sulaukė išskirtinio pripažinimo – prekių ženklo „YouTube“ kanalas tapo žiūrimiausiu kanalu visoje Lietuvoje ir surinko net 2,7 mln. peržiūrų. Dominyka Jonušienė, „Pildyk“ prekių ženklo vadovė, sako, kad neblėstantį populiarumą lemia didelis auditorijos įsitraukimas – kai kurie fanai patys prašo būti turinio dalimi.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Topuose – jau kelis metus iš eilės
„Jau ketverius metus laikomės tarp „YouTube“ lyderių Lietuvoje – vertinant visą vertinimo laikotarpį, esame antras žiūrimiausias kanalas, o praėjusį mėnesį užėmėme pirmąją vietą. Tai – didelis įvertinimas visai kūrybinei komandai, nes visos kanale esančios peržiūros yra surenkamos organiškai. Tokius rezultatus pasiekti ir juos išlaikyti leidžia kanalo turinys – įsiklausome į tai, ko nori žiūrovai ir stengiamės tą poreikį atliepti. Pasitelkdami kūrybinę laisvę, vaizdo įrašų kūrėjai kaskart pasiūlo nuoširdų, įtraukiantį ir saugų turinį“, – sako Dominyka Jonušienė, „Pildyk“ prekių ženklo vadovė.
Populiariausių Lietuvos „YouTube“ platformos kūrėjų, kanalų ir vaizdo įrašų reitingai skelbiami tinklalapyje ytop.lt. Čia vertinami daugiau nei 3 tūkst. lietuviškų „YouTube“ kanalų bei generuojami žiūrimiausiųjų sąrašai.
Nuo 2009 m. veikiančiame „PildykLT“ kanale 2023 m. gruodį turinys buvo iš viso žiūrėtas net 256 tūkst. valandų. Kanale reguliariai talpinami neformalaus pobūdžio vaizdo įrašai, kuriuos kuria jaunosios kartos pamėgti Lietuvos „YouTube“ kūrėjai – Andrius Talžūnas, Aqva, Artūras iš StimoMedia, Silvija Maliuk ir kiti. Jie išbando įvairius iššūkius, dalinasi savo vertinimais, keistais atradimais, įdomybėmis ir veiklomis.
Sėkmę atneša originalus turinys
Pasak D. Jonušienės, sėkmės ir šimtų tūkstančių peržiūrų sulaukia kone kiekvienas kanale patalpinamas vaizdo įrašas. Vienas iš jų jau surinko virš 1 mln. peržiūrų. Tokį susidomėjimą lemia didelis auditorijos įsitraukimas – žiūrovai aktyviai dalinasi komentarais, pasiūlymais, o kai kurie išsako norą patys tapti turinio dalimi.
„Prieš mėnesį pasirodžiusiame vaizdo įraše nusifilmavo pats prie „Pildyk“ stendo „Comic Con“ renginyje priėjęs gerbėjas. Pasikalbėjęs su stende buvusiais „Pildyk“ atstovais, jis išsakė norą sudalyvauti vaizdo įrašo filmavime ir buvo pakviestas. Po šiuo vaizdo įrašu taip pat buvo stebimas didžiulis kitų fanų susidomėjimas – jau dabar yra daugiau kaip 800 komentarų ir virš 650 užklausų kitose platformose su prašymu ir juos pakviesti būti vaizdo įrašo dalimi“, – teigia D. Jonušienė.
Ji priduria, kad kai kurie vaizdo įrašai ir juose matomos veiklos jau spėjo tapti skiriamuoju „Pildyk“ bruožu. Tarp tokių – žaidimas „Gėrimpongas“, taip pat vaizdo įrašai apie slėpynes keistose lokacijose, o turinį papildo įgyvendinami prasmingi projektai. Gruodžio mėnesį „Pildyk“ ambasadoriai peržiūrėjo projekto „Vaikų svajonės“ norus ir išpildė 75 vaikų svajones – jiems padovanojo ausines, kuprines ir belaides garso kolonėles. Visas dovanas supakavo ir linkėjimus parašė patys „YouTube“ kūrėjai.