Permainos „Google“ paieškos sistemoje. Teks mokėti  ()

Vartotojai ir toliau matys reklamą.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Google“ šiuo metu svarsto radikalius interneto paieškos verslo modelio pakeitimus. Remiantis „Financial Times“ pranešimu, bendrovė ketina pristatyti mokamą paieškos variklio versiją su DI funkcijomis.

Šaltiniai, susipažinę su „Google“ planais, teigia, kad šios pažangios, DI pagrįstos paieškos funkcijos galėtų tapti „Google“ esamų mokamų prenumeratos paslaugų, tokių kaip „Gemini Advanced“ ar „Google One“, dalimi.

Tradicinė įmonės paieškos sistema išliks nemokama visiems. Įdomu tai, kad ataskaitoje nurodoma, kad net prenumeruojantys vartotojai ir toliau matys reklamą.

„Google“ vadovybė dar nepriėmė galutinio sprendimo pradėti DI pagrįstą paiešką. Bendrovė baiminasi, kad dėl DI galimybės pateikti išsamius atsakymus vartotojai gali mažiau spustelėti svetainėse esančias nuorodas, todėl sumažės skelbimų parodymų skaičius ir gali kilti pavojus jos pagrindiniam pajamų srautui.

 

Konkurentai iš „Microsoft“, kuri bendradarbiauja su „OpenAI“, daugiau nei prieš metus pristatė naują „Bing“ paiešką su įmontuotu „ChatGPT“ pokalbių robotu, kuris iš karto pateikia atsakymus natūralia kalba. Kitaip nei „Google „paieškoje, jums nebereikia sekti nuorodų ir rinkti reikiamos informacijos iš skirtingų svetainių.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(12)
(19)
(-7)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: