Dėmesio „TikTok“ vartotojai. Svarbūs pokyčiai jau pasiekė ir Lietuvą  ()

Dabar žiūrėdami „TikTok“ turinį matome tik platformos kūrėjų vaizdo įrašus, bet tai netrukus pasikeis – Lietuvoje atsiras ir reklaminis turinys. Pasak Jurgitos Talačkienės, „Tele2“ skaitmeninės rinkodaros vadovės, „TikTok“ platforma suteikia reklamos galimybes daugelyje užsienio šalių, o dabar ši paslauga bus prieinama ir Lietuvoje. Anot ekspertės, tai naudotojams suteiks galimybių matyti aktualius pasiūlymus – lietuviai noriai apsiperka pagal internete pamatytas reklamas.



© Solen Feyissa (Unsplash License) | https://unsplash.com/photos/person-holding-black-iphone-5-Yaw9mfG9QfQ

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Sraute atsiras reklamų

Pasak J. Talačkienės, „TikTok“ savo reklamos galimybes Europoje pradėjo testuoti dar 2020 metais. Reklaminį turinį platformoje jau galėjo matyti Lenkijos, Prancūzijos, Vokietijos, Belgijos, Austrijos, Danijos ir kitų šalių gyventojai.

„Lietuvoje iki dabar galimybės reklamuotis „TikTok“ nebuvo. Tai reiškia, kad perjunginėdami vaizdo įrašus, naudotojai mato tik kūrėjų sukurtą turinį. Jau visai netrukus šį turinį papildys ir reklamos – tarp vaizdo įrašų pasirodys ir įvairias prekes ar paslaugas reklamuojantis turinys. Tai atrodys panašiai, kaip lankantis „Facebook“ ar „Instagram“, kurių sraute taip pat yra reklaminio turinio“, – paaiškina J. Talačkienė.

[EU+Kuponai] Specialus rinkinukas! Mini PC, karinio tvirtumo planšetės, fantastiški ventiliatoriai, „Xiaomi“ maršrutizatoriai, pompos ir belaidžiai siurbliai
3150 2

Specialus rinkinukas

Kuponai

Galioja iki 2024-06-30

Labai ribotas kiekis

Iš Čekijos/Kinijos sandėlių greitas ir saugus pristatymas

1) „BMAX B6 Plus“ - mini PC, 12+512GB, Windows 11

2) „FOSSiBOT DT1 Lite“ - karinio tvirtumo planšetė

3) „ILIFE H70 Plus“ - belaidis dulkių siurblys

4) „Xiaomi Router AX3000T“ - WiFi 6 maršrutizatorius

5) „Baseus“ - ventiliatorius, USB, pastatomas ir tvirtinamas prie ekranų

6) 12V, 150PSI pompa

Išsamiau

Statistikos tinklalapio „Statista“ šių metų duomenimis, visame pasaulyje „TikTok“ platforma reguliariai naudojasi apie 1,5 milijardo žmonių. Tai viena daugiausiai vartotojų turinčių socialinių platformų. „Tele2“ šiemet atliktas socialinių tinklų tyrimas* parodė, kad Lietuvoje „TikTok“ įvairiu dažnumu naudojasi 35 proc. gyventojų.

Padės pasiekti jauną auditoriją

„Tele2“ skaitmeninės rinkodaros vadovės teigimu, šis pokytis turės įtakos ir programėlės naudotojams, ir verslams. Pastariesiems tokiu būdu taps lengviau pasiekti jaunosios kartos auditoriją, kuri kitais socialiniais tinklais naudojasi rečiau.

 

„Iki šiol pasiekti jaunimą „TikTok“ platformoje buvo galima tik sukūrus prekės ženklo profilį ir įkeliant savo organinį turinį be galimybės reklamuotis. Tai taps galimybe verslams didinti savo klientų bazę, komunikuoti su tikrai suinteresuotais vartotojais, pasiekti tikslinę auditoriją ir gerinti rezultatus“, – sako J. Talačkienė.

„TikTok“ programėlės naudotojams reklamos gali padėti atrasti prekių ir paslaugų, atitinkančių pomėgius. Platformos algoritmas įvertina, kokį turinį žmogus labiausiai mėgsta ir pagal tai priskiria personalizuotas reklamas.

„Nors gali atrodyti, kad reklamos tik erzina, iš tiesų Lietuvos gyventojams jos aktualios. „Tele2“ atliktas tyrimas parodė, kad socialiniuose tinkluose matomos reklamos paskatina žmones įsigyti prekes ir paslaugas. Trečdalis (33 proc.) apklaustųjų teigia, kad pirko prekę ar paslaugą pagal soc. tinkluose matytą reklamą 1–2 kartus ar dar net dažniau“, – pastebi J. Talačkienė.

 

*Tyrimą „Socialinių tinklų vertinimas“ bendrovės „Tele2“ užsakymu atliko UAB „Norstat“ 2024 m. balandžio 18–25 d. Tyrimas reprezentuoja 16–70 metų amžiaus Lietuvos gyventojų, kurie kasdien naudojasi bent vienu socialinių tinklu, nuomonę. Tyrimo metu apklausta 600 respondentų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(3)
(-3)

Komentarai ()