„Facebook“ surado naują vietą reklamai. Vartotojams tai nepatiks  (1)

Kol kas tai yra bandymai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Rob Pegoraro iš „PCMag“ pastebėjo naują reklamų vietą – „Facebook“ programėlės pranešimų sąrašą. Pegoraro rašo, kad maždaug prieš dvi savaites „Android“ „Facebook“ programėlėje jis pradėjo pastebėti reklamas, kurios rodomos su užrašu „Sponsored“. Panašiai kaip ir pagrindinės „Facebook“ platformos reklamų atveju, šalia kiekvienos reklamos yra meniu, kuriame naudotojai gali paslėpti daugiau to reklamuotojo reklamų, tačiau nėra galimybės blokuoti visų remiamų pranešimų.

Reklamos taip pat turi nuorodą „Kodėl matau šį skelbimą“, nors R. Pegoraro pastebi, kad, išskyrus vieną išimtį, neatrodo, kad jie būtų nukreipti į jo interesus. Jis pridūrė, kad reklamos dar nepasirodė „Facebook“ svetainėje arba jo „iPad“ „Facebook“ programėlėje. Reklamos taip pat nebuvo rodomos pranešimų istorijoje.

Bendrovė „Meta“ patvirtino, kad pranešimų sąraše esančios reklamos buvo nedidelio masto bandymo, kuris apsiribojo naudotojų pogrupiu, dalis.

 

„Visada stengiamės padėti prekių ženklams pasiekti daugiau klientų ir palengvinti žmonėms atrasti jiems aktualiausias įmones ir produktus“, – pareiškime sakė „Meta“ atstovas spaudai Tom Channick. „Atliekame keletą ankstyvų, ribotų reklamų funkcijų bandymų pranešimuose ir tikimės, kad sužinoję daugiau, galėsime pasidalyti informacija.“

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technews.lt
Technews.lt
Autoriai: Mindaugas Klumbis
(1)
(1)
(0)

Komentarai (1)