„Meta“ sukilo prieš „Google“. Prasideda nauja era  ()

Kova intensyvėja.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© Placidplace (Free Pixabay license) | https://pixabay.com/illustrations/background-pattern-geometric-7259620/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Meta“ jau aštuonis mėnesius aktyviai dirba kurdama savo paieškos sistemą, pagrįstą dirbtiniu intelektu, siekdama sumažinti priklausomybę nuo „Google“ ir „Microsoft Bing“.

Naujoji paieškos sistema leis integruoti dirbtinio intelekto apibendrintas įvykių santraukas tiesiai į įmonės programas, tokias kaip „Instagram, bei „Facebook“, ir ateityje pakeis šiuo metu naudojamus išorinius paieškos variklius.

Šiuo metu „Meta Corporation“ dirbtinio intelekto robotai, apdorodami „Instagram“ ir „Facebook“ užklausas apie dabartinius įvykius, remiasi „Google“ ir „Bing“ duomenimis.

[Vokietija+kuponas] Mažiausia kaina istorijoje! Fantastiškos lazerinės graviravimo staklės (Video, „Swiitol E18 Pro“)
3887 2

Šių metų modelis už mažiausią kainą iki šiol

Specialus kuponas

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Pažangiausi techniniai sprendimai

Puikus daiktas DIY projektams

Išsamiau

Tačiau „Meta“ ketina nutraukti šią praktiką, įdiegdama vidinę paieškos sistemą, kuri veiks tik pagal savo duomenų bazę.

Planuojama integracija su esamomis „Meta“ dirbtinio intelekto priemonėmis, kurios leis jos dirbtinio intelekto robotams savarankiškiau ir efektyviau tvarkyti naudotojų užklausas.

Vienas svarbiausių naujosios paieškos sistemos „Meta“ kūrimo etapų buvo nuosavo paieškos roboto, kuris jau kelis mėnesius aktyviai indeksuoja informaciją iš atvirų interneto šaltinių, pristatymas.

 

Tai leidžia suformuoti savo plačią duomenų bazę, kuri taps dirbtinio intelekto roboto pagrindu ir užtikrins kompanijos nepriklausomybę nuo išorinių platformų.

Pažymėtina, kad duomenys pradėti rinkti dar prieš sudarant sutartis su naujienų agentūromis.

„Meta“ ne tik kuria paieškos algoritmus, bet ir renka geolokacinius duomenis, kurie ateityje leis bendrovei konkuruoti su „Google Maps“.

Rugsėjį taip pat paaiškėjo, kad „Apple“ kuria savo paieškos įrankius, kad pagerintų „App Store“ patirtį, o tai rodo bendrą technologijų milžinių siekį kurti nepriklausomas dirbtiniu intelektu paremtas paieškos paslaugas.

 

Todėl kova dėl naudotojų duomenų kontrolės intensyvėja, o „Meta“ siekia tapti svarbia šio proceso dalyve.

Neseniai „Meta“ sudarė daugiametę sutartį su tarptautine naujienų agentūra „Reuters“, kuri jos dirbtinio intelekto robotui suteiks prieigą prie patikrintos informacijos.

Tikėtina, kad ši partnerystė padidins naudotojų pasitikėjimą korporacija ir bus svarbus žingsnis kuriant patikimą ir naujausią duomenų bazę dirbtinio intelekto paieškai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Mokslotaskas.lt
Mokslotaskas.lt
(7)
(1)
(6)

Komentarai ()

Susijusios žymos: