„Potencialus papildomas pajamų šaltinis, kurio žaidimų kūrėjai nepastebi.“ Tai daryti tampa populiariau už patį žaidimą  ()

Prognozuojama, kad 2024 m. pajamos išaugs dar 6 %, o 2028 m. pasieks 250 mlrd. dolerių.



© ChristianaT (Free Pixabay license) | https://pixabay.com/photos/computer-games-gaming-3923644/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kasmet „YouTube“ ir „Twitch“ platformose peržiūrima šimtai milijardų valandų žaidimų vaizdo įrašų, ir šis skaičius nuolat auga. Remiantis nauja „Midia Research“ ataskaita, žaidimų žiūrėjimas tampa populiaresnis nei jų žaidimas.

Ataskaitoje nustatyta, kad žaidėjai paprastai per savaitę žaidimams skiria 7,4 valandos, t. y. vos daugiau nei valanda mažiau nei 8,5 valandos, kurias jie praleidžia žiūrėdami su žaidimais susijusius vaizdo įrašus. Duomenys pagrįsti JAV, Jungtinės Karalystės, Australijos, Kanados, Vokietijos, Prancūzijos, Švedijos, Pietų Korėjos ir Brazilijos gyventojų apklausa.

[EU+Kuponai] „Black Friday“! Mažiausios kainos. Įspūdingų galimybių projektoriai, ergonominės kėdės, žaidimų monitoriai, energijos stotelės ir kt. (Video)
4958

„Black Friday“ išpardavimas

Nuolaidų kuponai

Iš Europos sandėlių

2 metų garantijos

1) „KTC Q24T09“ - 24 colių, QHD, 180Hz žaidimų monitorius

2) „NEWTRAL MagicH-BPro“ - JAV specialistų rekomenduojama ergonominė darbo kėdė

3) „Ultimea Apollo P60“ - iki 4K, 900 ANSI, automatinis fokusavimas, Bluetooth 5.3 ir kt.

4) „SolarPlay Q2501“ - mobili energijos stotelė, 2400W, 2160Wh, LiFePO4

Išsamiau

„Midia“ teigia, kad šie rezultatai rodo neišnaudotas žaidimų leidėjų galimybes perkelti vaizdo įrašų turinį į savo ekosistemas. Ji taip pat priduria, kad 24 % konsolinių ir (arba) asmeninių kompiuterių žaidėjų ir 48 % žaidimų pirkėjų bent kartą per mėnesį žiūri su žaidimais susijusį turinį, o pastarieji laikomi daug išleidžiančiais žaidėjais.

Ataskaitos autoriai mano, kad ši tendencija yra potencialus papildomas pajamų šaltinis, kurio žaidimų kūrėjai nepastebi, ypač kalbant apie reklamą trečiųjų šalių vaizdo platformose.

„Midia“ rašo, kad žaidimų leidėjai ir platintojai turėtų kurti savo žaidimų turinio platformas, kad galėtų konkuruoti su „YouTube“ ir „Twitch“. Ji teigia, kad vaizdo turinio patalpinimas žaidimų viduje arba turimose žaidimų bibliotekose atvers naujus pajamų šaltinius tuo metu, kai žaidimų rinka, pasak bendrovės, stagnuoja.

 

Didėjantis eSporto populiarumas taip pat daro įtaką vaizdo žaidimų žiūrėjimo įpročiams. „League of Legends Worlds“ 2024 m. pritraukė daugiau nei 6,4 mln. žiūrovų, todėl tai buvo žiūrimiausias visų laikų eSporto renginys.

2023 m. vaizdo žaidimų pramonė gavo apie 196 mlrd. dolerių pajamų. Prognozuojama, kad 2024 m. pajamos išaugs dar 6 %, o 2028 m. pasieks 250 mlrd. dolerių.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technews.lt
Technews.lt
Autoriai: Mindaugas Klumbis
(1)
(6)
(-5)

Komentarai ()