Uždraustas. „Juodasis ekranas“ ()
Nori pasiekti rekordą.

© Foundry (Pixabay Content Licence)|https://pixabay.com/photos/phone-technology-mobile-internet-869669/
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Vartotojo @auut vaizdo įrašas „Black Screen“ („Juodasis ekranas“) tapo populiariausiu „TikTok“ platformos vaizdo įrašu, surinkusiu įspūdingą 3,6 mlrd. peržiūrų skaičių. Tačiau šį pasiekimą pavyko pasiekti nusipirkus netikrų peržiūrų, kurios gerokai padidino tikrąjį vaizdo įrašo pasiekiamumą.
Tyrimas atskleidė, kad naudotojas @auut tikriausiai pirko netikras peržiūras, kad dirbtinai padidintų savo vaizdo įrašo populiarumą. Tai nėra nauja praktika tarp kai kurių socialinės žiniasklaidos naudotojų, siekiančių pasiekti rekordų arba atkreipti dėmesį į savo turinį manipuliuojant peržiūromis, „patinka“ paspaudimais ir sekėjais.
|
Nepaisant suklastotų peržiūrų, nuo 2023 m. pradžios vaizdo įrašas vis dar buvo peržiūrų lyderio vietoje. Tačiau už šią manipuliaciją peržiūromis naudotojas @auut po daugybės bendruomenės taisyklių pažeidimų buvo „TikTok“ buvo užblokuotas.
Įdomu tai, kad pašalinus vaizdo įrašą „Black Screen“, pirmąją vietą tarp žiūrimiausių vaizdo įrašų užims populiarus Zacho Kingo vaizdo įrašas apie stebuklingą šluotą.
Šiuo metu vaizdo įrašas „Black Screen“ vis dar yra populiariausių platformos vaizdo įrašų viršūnėje, tačiau yra tikimybė, kad šis titulas bus prarastas, jei vaizdo įrašas bus pašalintas dėl taisyklių pažeidimo.