„Modernesnis, ryškesnis ir spalvingesnis.“ „Google“ po 10 metų atnaujino savo firminę „G“ ()
Paskutinis „Google“ firminio stiliaus atnaujinimas įvyko beveik prieš 10 metų — 2015 m. rugsėjo 1 d. Tuomet bendrovė pakeitė savo logotipą, pasirinkusi Product Sans šriftą. Tada mažoji balta raidė „g“ mėlyname fone virto keturių spalvų didžiąja „G“, kuri iki šiol liko nepakitusi.

© „Google“ nuotr. (Asmeninis albumas)
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Dabar įmonė atnaujino šią piktogramą, pakeisdama keturias vientisas spalvotas sekcijas į tolygų vaivorykštinį gradientą.
Nuo šiol „Google“ piktogramoje raudona spalva sklandžiai pereina į geltoną, geltona — į žalią, o žalia — į mėlyną. Pasak įmonės atstovų, naujasis variantas atrodo modernesnis, ryškesnis ir spalvingesnis. Šis atnaujinimas priartina piktogramą prie „Gemini“ gradientinio logotipo — panašus ženkliukas jau naudojamas aktyvuojant dirbtinio intelekto režimą paieškoje.
|
Šiuo metu nauja piktograma jau naudojama „Google“ paieškos programėlėje iOS įrenginiuose. Tiesa, tai gana nežymus pokytis, kurio daugelis naudotojų gali net nepastebėti.
Panašu, kad „Google“ kol kas neketina keisti savo pagrindinio šešių raidžių logotipo, tačiau daugelio kitų programėlių piktogramos greičiausiai taip pat gaus panašias gradientines spalvines interpretacijas.