Muskas pristatė „XChat“. Leidžia keistis bet kokiais failais ir šifruoti pranešimus, su padidintu informacijos saugumu ()
Neseniai Elonas Muskas (Elon Musk) paliko Baltuosius rūmus, siekdamas paspartinti naujų jo kompanijų paslaugų ir produktų kūrimą. Socialinio tinklo „X“ atveju tai gali būti „XChat“ mesendžeris, leidžiantis keistis bet kokiais failais ir šifruoti pranešimus, su padidintu informacijos saugumu.

© Anna Shvets (Public Domain) | https://www.pexels.com/photo/person-holding-smartphone-3943951/
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Sekmadienį milijardierius ir socialinio tinklo savininkas „X“ puslapyje pareiškė: „Visiškai naujas „XChat“ pasirodo su šifravimo palaikymu, išnykstančiais pranešimais ir galimybe siųsti bet kokio tipo failus. Taip pat palaikomi balso ir vaizdo skambučiai.“ Nesileisdamas į detales, Muskas pridūrė, kad siūlomo mesendžerio šifravimas bus panašus į bitkoino veikimo principą, o jo architektūra visiškai nauja. Tikėtina, kad bus naudojama blokų grandinės (blockchain) technologija.
Asmeninių susirašinėjimų šifravimas „X“ mokamiems prenumeratoriams prieinamas nuo 2023 m. gegužės. Pranešimus galima šifruoti įvedant keturių skaitmenų kodą, kaip aiškina „TechCrunch“. Dar balandį pasirodė pirmosios „XChat“ vartotojo sąsajos ekrano nuotraukos, kuriose buvo užsiminta apie išnykstančių pranešimų funkciją. Praėjusią savaitę „X“ laikinai sustabdė pranešimų šifravimo funkciją, kad įdiegtų svarbius pakeitimus, kaip praneša šaltiniai.
|
Šiuo metu naujasis pranešimų programėlė yra beta testavimo stadijoje tarp mokamų „X“ prenumeratorių. Apie pilnaverčio paleidimo terminus kol kas nepranešama.
Muskas neatsisako vilties paversti „X“ savotišku kinų „WeChat“ atitikmeniu, kuris sujungia beveik visas vartotojams reikalingas funkcijas. Tuo tarpu „OpenAI“ bando reklamuoti „World“ platformą, leidžiančią vartotojams patvirtinti savo tapatybę per biometrinius duomenis, nuskenavus akies rainelę. Vis dėlto „World“ šiuo metu gali pasigirti vos 26 mln. vartotojų, o „X“, remiantis praėjusių metų spalio duomenimis, aplanko 600 mln. vartotojų per mėnesį.
